کد خبر:36445
پ

لیست تخلفات رنگارنگ فدراسیون فوتبال در زمان عزیزی خادم

افشاگری ها در فدراسیون فوتبال ادامه دارد و این نشان می دهد در پشت پرده جنگ بزرگی بین عزیزی خادم و هیات رئیسه وجود دارد. یک طرف ماجدی و هیات رئیسه و روسای کمیته ها و طرف دیگر عزیزی خادم و رفقا… یک روز خبر از حقوق یکصد میلیونی حمید استیلی در روزهای سیسمونی گیت […]

افشاگری ها در فدراسیون فوتبال ادامه دارد و این نشان می دهد در پشت پرده جنگ بزرگی بین عزیزی خادم و هیات رئیسه وجود دارد. یک طرف ماجدی و هیات رئیسه و روسای کمیته ها و طرف دیگر عزیزی خادم و رفقا…
یک روز خبر از حقوق یکصد میلیونی حمید استیلی در روزهای سیسمونی گیت به میان می آید.
روز بعدی مهرداد سراجی شش ماه تعلیق می شود توسط کمیته اخلاق!
روز بعد دستگیری نایب رئیس فدراسیون فوتبال برای پرونده بزرگ گینگ مانی در دستور قرار می گیرد
روز چهارم برداشت ششصد و چند میلیونی عزیزی خادم در راس اخبار قرار می گیرد تا طرفین تا می توانند زیر آب یکدیگر را بزنند.
روز آخر از قرض عزیزی خادم به پرسپولیس رونمایی می شود.
این وسط اما فدراسیون فوتبال با اعضایی اداره می شود که تنها کاری که بلد نیستند اداره فدراسیون است در روزهایی منتهی به جام جهانی!
نه کسی مراقب دلال هاست، نه کسی وقت دارد مربی در حد کلاس جهانی پیدا کند و نه حتی کوششی برای برنامه ریزی جهت آماده سازی تیمی به چشم می خورد که تنها چند ماه دیگر باید به جام جهانی پا بگذارد.
قصدمان اصلا دفاع کردن از عزیزی خادم نیست اما در فدراسیون فوتبال هم قحط الرجال آمده است. به اسامی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال دقت کنید:
احسان اصولی ،طهمورث حیدری،بهرام رضائیان، مهرداد سراجی ،خداداد افشاریان، احمدرضا براتی، میرشاد ماجدی

پرسش واقعا اینست که کدام یک از این افراد اصلا در جایگاهی هستند و تجربه و علمی دارند که فوتبال ایران را بسپاریم به دست آنها؟
اسم از کسی نمی آورم تا دوباره برخی از ترس قبض روح نشوند اما حداقل بیست اسم وجود دارد که تجربه کار اجرایی همراه با مدال و جام دارند و در فدراسیون فوتبال و باشگاه ها کار کرده اند و با انگشت کوچکشان می توانند بهتر از همه این افراد روی هم فدراسیون را اداره کنند و تیم را مهیای جام جهانی کنند؟
در زیر مجموعه ها اوضاع بدتر از بد تر هم هست
به عنوان مثال غلامرضا جباری نامی هست که معلمه و البته کارمند فدراسیون فوتبال. همینطورمسئول استعداد یابی فدراسیون فوتبال هم هست و البته رئیس دپارتمان جوانان و سرپرست ریاست کمیته آموزش!
با این تفاسیر در جام جهانی هم متضرر خواهیم شد، این وضعیت فدراسیون فوتبال ایران است!

نویسنده: محمد سرشته داری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید