کد خبر:5385
پ

لو رفتن متن فکس لیونل مسی و درخواست رسمی جدایی از بارسلونا

لیونل مسی با ارسال یک فکس، خواهان جدایی از باشگاه بارسلونای اسپانیا شد.   لو رفتن متن فکس لیونل مسی و درخواست رسمی جدایی از بارسلونا   جنگی در باشگاه بارسلونا بين لیونل مسی ستاره آرژانتینی و جوزپ ماریا بارتومئو مدیریت اين تیم آغاز شده و حالا مسی از طریق ارسال فکس، جدایی از این […]

لیونل مسی با ارسال یک فکس، خواهان جدایی از باشگاه بارسلونای اسپانیا شد.

 

لو رفتن متن فکس لیونل مسی و درخواست رسمی جدایی از بارسلونا

 

لو رفتن متن فکس لیونل مسی و درخواست رسمی جدایی از بارسلونا

جنگی در باشگاه بارسلونا بين لیونل مسی ستاره آرژانتینی و جوزپ ماریا بارتومئو مدیریت اين تیم آغاز شده و حالا مسی از طریق ارسال فکس، جدایی از این تیم را درخواست کرده است. مسی مدعی شده است با توجه به بندی در قراردادش می‌تواند بارسا را به مقصد تیم جدیدی ترک کند.

محتوای فکس مسی از این قرار است: با این پیام، من، لیونل مسی درخواست فسخ قرارداد کاری با باشگاه بارسلونای اسپانیا براساس ماده ۲۴ را دارم و درخواست می‌کنم که به من اجازه دهند از این بند در قراردادم استفاده کنم. من از تمام فرصت‌هایی که در طول بازی ام برای رشد شخصی و آمادگی حرفه‌ای ام در اختیارم گذاشته شد، قدردانی می‌کنم، اما به دلایل شخصی امیدوارم که این تصمیم دشوار توسط مدیریت مورد استقبال واقع شود.

فکس درخواست جدایی مسی از بارسلونا لو رفت

ستاره آرژانتینی عقیده دارد تاریخ ثبت شده فسخ قرارداد در ۱۰ ژوئن که همان پایان فصل به حساب می‌آید صادر شده است، اما به دلیل شیوع ویروس جدید کرونا و تاخیر در شروع بازی ها، این بازیکن می‌تواند درخواست خروج بدهد. اما باشگاه بارسلونا ادعا کرده مهلت پرداخت بند فسخ این بازیکن به پایان رسیده است و مسی با هیچ تیمی مذاکره نخواهد کرد.

این امکان وجود دارد که طی روز‌های آینده شاهد یک جنگ حقوقی بین وکیل ستاره آرژانتینی و باشگاه بارسلونا باشیم که می‌تواند حتی این پرونده به فیفا و دادگاه عالی ورزش برسد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید