کد خبر:32367
پ

لمپن در مقابل جنتلمن | مقایسه ادبیات سرپرست مدیرعامل پرسپولیس با استقلال

در برنامه گفتگوی ویژه خبری شب گذشته، صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس و سردار آجورلو مدیرعامل استقلال به طور مهمان حضوری در برنامه شرکت کردند که ادبیات این دو در پاسخ به سوالات مجری و همچنین صحبت در خصوص مباحث اصلی برنامه با مهمانان تلفنی، تفاوت بزرگی را بین شخصیت  این دو فرد آشکار کرد. لمپن […]

در برنامه گفتگوی ویژه خبری شب گذشته، صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس و سردار آجورلو مدیرعامل استقلال به طور مهمان حضوری در برنامه شرکت کردند که ادبیات این دو در پاسخ به سوالات مجری و همچنین صحبت در خصوص مباحث اصلی برنامه با مهمانان تلفنی، تفاوت بزرگی را بین شخصیت  این دو فرد آشکار کرد.

لمپن در مقابل جنتلمن | مقایسه ادبیات سرپرست مدیرعامل پرسپولیس با استقلال

پیشتر ادبیات چاله میدانی را در صحبت های مهدی رسول پناه در افشاگری علیه یحیی گل محمدی دیده بودیم اما به نظر می رسد این ادبیات در باشگاه پرسپولیس نهادینه شده و مجید صدری شب گذشته در حالی با موضع طلبکارانه که موضع همیشگی ارکان مختلف باشگاه است، در برنامه حضور پیدا کرد که موجب تذکر کاظم اولیایی به وی شد.

صدری که پس از افتضاح در اعزام تیم پرسپولیس به عربستان که به واسطه سوء مدیریت او رقم خورد تحت فشار هواداران پرسپولیس قرار داشت، از همان ابتدا سعی داشت تا خود را در قضیه ناکامی در کسب مجوز حرفه ای مبرا کند و توپ را در زمینه کمیته بدوی بیاندازد که نقشه او با روی خط امدن کاظم اولیایی نقش بر آب شد.

صدری در حالی ادعا کرد که هیچ اطلاعرسانی مبنی بر نقص پرونده های پرسپولیس برای کسب مجوز حرفه ای به این باشگاه نشده که کاظم اولیایی مدعی شد، سه نماینده از باشگاه پرسپولیس سه ساعت با او در جلسه بودند و در جریان همه موارد اشکال باشگاه پرسپولیس بوده اند. اولیایی در ادامه عنوان کرد آقای صدری بهتر است به جای عوام فریبی، آن حرفی را که در جلسات خصوصی مطرح می کنید در پخش زنده مقابل مردم عنوان کنید نه اینکه برای خوشایند هواداران پرسپولیس، صحبتهای متناقضی را مطرح کنید.

این بگو مگو در حالی رخ داد که سردار اجورلو که باشگاه او ایرادات کمتری نسبت به پرسپولیس در کسب مجوز حرفه ای داشت، ضمن تشکر از کمیته بدوی، اطلاعرسانی این کمیته در این خصوص را تائید کرد و سپس در خصوص روال مدیریتی خود در استقلال و بحث درامدزایی از تبلیغات محیطی و برنامه های غیرزنده صدا و سیما صحبتهایی را مطرح کرد که خوشایند صدری نبود.

صدری که به نظر می رسید از صحبتهای متین و با آرامش سردار اجورلو حسابی برآشفته و خود را گوشه رینگ می دید، با مطرح کردن اینکه هر فردی یک سبک مدیریتی دارد و سبک مدیریتی اوبا سردار اجورلو متفاوت است، در انتها به این نکته کمدی و مضحک اشاره کرد که هر تیمی با توجه به تعداد هوادارانش می بایست از تبلیغات محیطی نفع ببرد!

ادعایی خنده دار که به واسطه رساندن اطلاعات غلط به مدیر پرسپولیس مطرح شد چرا که اولاً تبلیغات محیطی تیم ها ارتباطی به یکدیگر ندارد و هر تیمی می بایست با کارگزار خود، راساً قرارداد امضا کند. به عنوان مثال شاید تیم ته جدول بتواند کارگزاری پیدا کند که بابت تبلیغات محیطی استادیوم خانگی اش، سالانه 1000 میلیارد تومان به آن تیم بپردازد و این مبلغ هیچ ارتباطی به سایر تیم ها ندارد. صدری که در حال و هوای اسپانسر مشترک سالهای اخیر مانده بود به تصور اینکه یک کارگزار قرار است مبلغی سنگین به سازمان لیگ پرداخت کند و سازمان لیگ این مبلغ را بین تیم ها تقسیم کند، این ادعای عجیب را مطرح کرد که نشان ی دهد او اصلاً در جریان اتفاقات اخیر قرار ندارد. در ضمن حتی اگر هم رویه سابق جاری و ساری بود، باز هم تعداد تماشاگران تیم ها نمی توانست ملاک دسترسی بیشتر یک تیم به منابع مالی باشد و روال مرسوم در همه دنیا رتبه تیم ها در فصل قبل است که بر طبق آن، مبالغ مختلفی به تیمها پرداخت می شود. شاید اگر صدری به این نکته اشاره می کرد که پرسپولیس به عنوان قهرمان فصل قبل می بایست سهم بیشتری از این درآمدزایی ببرد، برای مخاطبین برنامه قابل هضم تر بود تا اینکه او با استناد به امار خیالی پرتماشاگرتر بودن تیم پرسپولیس، ادعای بیشتر منتفع شدن را مطرح کند چرا که در اپلیکیشن اوانو که به نوعی منبع درامدی هر دو تیم به حساب می آید، در حال حاضر هواداران استقلال از پرسپولیس پیشی گرفته اند و شاید تنها در نظرسنجی های  ساختگی آن برنامه خاص که مجری تحریم شده ش در محافل پرسپولیسی نیز دیده می شود(!) آمار هواداران پرسپولیس بیشتر از استقلال بوده است.

 

خرید قلم رسانه ها با یک ناهار | مافیای رسانه ای نمک گیر سرمربی پرسپولیس شدند!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید