کد خبر:21197
پ

لغو بازی پرسپولیس و صنعت نفت؟ مگر بازی استقلال و فولاد لغو شد؟

باشگاه پرسپولیس در حالی درخواست لغو بازی تیمش مقابل صنعت نفت در هفته هدهم مسابقات را به سازمان لیگ ارائه کرده که با تکیه بر آمار وزارت بهداشت و قرمز بودن وضعیت این شهر، مدعی شده اند از بیم ابتلای بازیکنان و کاروان تیم پرسپولیس به کرونا این مسابقه به زمان دیگری موکول شود.   […]

باشگاه پرسپولیس در حالی درخواست لغو بازی تیمش مقابل صنعت نفت در هفته هدهم مسابقات را به سازمان لیگ ارائه کرده که با تکیه بر آمار وزارت بهداشت و قرمز بودن وضعیت این شهر، مدعی شده اند از بیم ابتلای بازیکنان و کاروان تیم پرسپولیس به کرونا این مسابقه به زمان دیگری موکول شود.

 

 لغو بازی پرسپولیس و صنعت نفت؟ مگر بازی استقلال و فولاد لغو شد؟

چرا امکان لغو بازی پرسپولیس و صنعت نفت نیست؟

این درخواست در خالی مطرح می شود که در فصل گذشته بازی معوق استقلال و فولاد خوزستان در شرایط مشابه در تیرماه برگزار شد. در آن بازی نیز کشور در پیک دوم کرونا قرار داشت و وضعیت استان خوزستان قرمز بود اما مسئولین سازمان لیگ با اصرار به برگزاری آن بازی که اتفاقات عجیبی نیز در آن رقم خورد، مانع از معوق شدن آن شدند و پس از آن بود که مشخص شد چند بازیکن فولاد به کرونا مبتلا بوده اند و به واسطه برخورد با بازیکنان استقلال وریا غفوری و چند بازیکن این تیم نیز در خلال سفر به اهواز به کرونا مبتلا شدند و چند بازی تیمشان را از دست دادند.

 

اکنون در شرایط مشابه، باید دید آیا سازمان لیگ همان استدلال هایی را که چند ماه قبل برای برگزاری ولو به هر قیمتی بازی استقلال و فولاد برای مسئولین استقلال آورد، امروز برای مسئولین پرسپولیس خواهد آورد یا این بار هم اوامر باشگاه پرسپولیس اطاعت خواهد شد و این بازی لغو می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید