کد خبر:15601
پ

لطف بزرگی که سرمربی استقلال به پرسپولیس کرد: آتش بس کری خوانی به سود یحیی

به نظر میرسد حواشی شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به سرعت توسط مسئولین دو تیم استقلال و پرسپولیس جمع شد و از بروز تنش بیشتر بین هواداران دو تیم جلوگیری شد.   لطف بزرگی که سرمربی استقلال به پرسپولیس کرد: آتش بس کری خوانی به سود یحیی پس از اینکه چند بازیکن استقلال […]

به نظر میرسد حواشی شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به سرعت توسط مسئولین دو تیم استقلال و پرسپولیس جمع شد و از بروز تنش بیشتر بین هواداران دو تیم جلوگیری شد.

 

لطف بزرگی که سرمربی استقلال به پرسپولیس کرد: آتش بس کری خوانی به سود یحیی

لطف بزرگی که سرمربی استقلال به پرسپولیس کرد: آتش بس کری خوانی به سود یحیی

پس از اینکه چند بازیکن استقلال با استوری هایی کنایه آمیز به اصالت باشگاه استقلال در آسیا اشاره کردند و به نوعی به عدم قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کردند، محمدحسین کنعانی زادگان با لحنی تند پاسخ کری خوانی ها را داد که این اتفاق موجب شد سرمربی استقلال فورت وارد عمل شود و به بازیکنان تیم خود تذکر دهد از این فضا دور شوند و در طرف مقابل نیز به نظر می رسد همین دستور به بازیکنان پرسپولیس داده شد تا هیچ استوری یا مطلب کنایه آمیزی در خصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا منتشر نکنند و تاکنون نیز این آتش بس توسط طرفین دعوا رعایت شده است.

 

گفته می شود مسئولین پرسپولیس به کنعانی زادگان نیز توصیه کرده اند از ادامه دادن جنگ مجازی با امیرحسین صادقی اجتناب کند و با تمرکز بر روی کار خودش به بازی های پرسپولیس در ادامه لیگ فکر کند نه کری خوانی برای صادقی!

این آتش بس برای پرسپولیس از آن جهت حائز اهمیت بود که با تمام شدن کری خوانی ها، فشار روانی شکست در فینال از روی بازیکنان این تیم برداشته شد و تمرکز آنها بابت پاسخگویی به کری خوانی بازیکنان استقلال بر هم نخواهد خورد.

به طور معمول تیمهایی که با شکست های مهم از رقابتهای برون مرزی به بازی های داخلی باز میگردند تا مدتها به واسطه همین حواشی و عدم تمرکز بازیکنانشان از روند قبلی خود دور می شوند اما به نظر می رسد اقدام سریع سرمربی استقلال در اعلام آتش بس، کمک بزرگی به سریعتر شدن ریکاوری روحی روانی تیم پرسپولیس کرد و گل محمدی می بایست بابت این موضوع ممنون دار محمود فکری باشد.

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • ناشناس 23 دسامبر 2020 / 4:53 ق.ظ

    محمود کتری کی باشه با اون تیم درو پیتش که بخواد به سرورشون لطف کنه اصن در حد ما نیستن بدبخت بیچاره ها شما به فکر خودتون باشید و بازی مقابل العین 6666666666تایییییا 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍

    • ابی 23 دسامبر 2020 / 11:35 ق.ظ

      اخه گوزو خر عقده ای تیم شما ها اگه بابا مسعود نبود بی درو پیکرترین باشگاه جهان بود بپا الهلال سوراخ نشین بدبختای حقیر لنگی خر برو که اصلا تیمت نکبتت به ما نمیخوره اصلا درحد ما نیستین

      • پرسپولیسی 23 دسامبر 2020 / 12:27 ب.ظ

        مواظب باش العین سوراخ سوراختون نکنه 6تایی ها

    • ناشناس 23 دسامبر 2020 / 5:12 ب.ظ

      ت زر زرنزن باو باختا پولیسی ادم جلو سرور گه نمخورع برو ت غارت بنال پلشت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید