کد خبر:23137
پ

لزوم محاکمه حسن روحانی به دلیل به خطر انداختن جان مردم

حسن روحانی رئیس جمهور کشو در 4 سال دوم ریاست جمهوری خود عملکرد بسیار ضعیفی در حوزه های مختلف از خود بر جای گذاشته است به طوری که او با سیاست های غلط خود در دو سال پیاپی پس از نوروز، موجب به راه افتادن موج دوم و موج چهارم کرونا در کشور شده است. […]

حسن روحانی رئیس جمهور کشو در 4 سال دوم ریاست جمهوری خود عملکرد بسیار ضعیفی در حوزه های مختلف از خود بر جای گذاشته است به طوری که او با سیاست های غلط خود در دو سال پیاپی پس از نوروز، موجب به راه افتادن موج دوم و موج چهارم کرونا در کشور شده است.

 

لزوم محاکمه حسن روحانی به دلیل به خطر انداختن جان مردم

روحانی که پس از نوروز 99، در تصمیمی غیرمسئولانه با برداشتن محدودیت های تردد، شرایط کشور را به حالت عادی بازگرداند، موجب به راه افتادن موج دوم کرونا شد و به نظر می رسد از این ماجرا درس نگرفت و به دلایل نامعلوم در نوروز 1400 نیز با تکرار این رویه اینبار در تعطیلات نوروز و عدم جلوگیری از ترددهای بین استانی، موجب تشدید سرعت شیوع کرونا و افزایش مبتلایان و آمار مرگ و میر به واسطه کرونا شد. روحانی در حالی دستور به بستن راه ها در روز 13 فروردین به روی مردم داد که در 12 روز قبلترش، تمامی راه های منتهی به شمال کشور باز بود و شاهد افزایش سفرها به استان های شمالی و به تبع آن افزایش مبتلایان به کرونا بودیم و مشخص نیست با چه استدلالی 12 روز همه چیز عادی انگاری شد و تنها در روز 13 فروردین، قوانین سفت و سخت برای حضور مردم در طبیعت اجرا شد!

 

حسن روحانی که با عقد قرارداد 25 ساله با چین تحت فشار و انتقادات زیادی قرار دارد، در استخراج رمزارزها را در کشور آزاد اعلام کرد (با کسب مجوز) که همین امر موجب سبز شدن مزارع استخراج رمز ارز در کشور و به تبع آن ازایش نرخ قطعی برق در کشور شد. با رویه ای که دولت در پیش گرفته به نظر می رسد تابستان سختی در انتظارر بسیاری از ایرانی ها باشد چرا که با فشار مضاعفی که استخراج رمز ارزها به سیکل تولید برق کشور وارد کرده، احتمالاً در اوج مصرف برق در تابستان شاهد قطعی های پیاپی برق خواهیم بود.

 

سوء مدیریت در سطح کلان در دوره 4 ساله دوم ریاست جمهوری حسن روحانی در بخش های مختلف مملکت داری از نکات برجسته این دوران تاریک محسوب می شود که یکی از نمادهای این سومدیریت، تورم سرسام آوری است که سال به سال به نرخ آن افزوده شد.

روحانی با چاپ پول بدون پشتوانه ضربه مهلکی به اقتصاد کشور زد و با بی ثبات کردن بازار سرمایه و سلب اعتماد مردم از سرمایه گذاری در بورس، کار را برای روسای جمهور بعدی بسیار سخت کرده است.

 

متاسفانه به قدری کابینه دولت یازدهم ضعیف بوده که مجلس تنها به دلیل حفظ آبروی نظام و جلوگیری از ساقط شدن اعتبار دولت یازدهم از استیضاح و عزل وزرای ضعیف ورزش و ارتباطات و … خودداری کرده است. بدون شک آیندگان در مورد مسببان به وجود آمدن چنین فاجعه مدیریتی در ایران به نیکی یاد نخواهند کرد و حسن روحانی 4 ساله تاریک و فاجعه بار را برای تاریخ کشور رقم زد.

 

آیا وقت آن نرسیده که دادگاه صالح به تخلفات رئیس جمهور در این زمینه ها رسیدگی کند؟

کلیدواژه : متفرقه

دیدگاه کاربران 5 دیدگاه
  • محمد 28 مه 2022 / 6:07 ق.ظ

    روحانی نابودمون کرد.حالا باید رییسی اول گندکاری ها روحانی رو جمع کنه.

  • ناشناس 22 سپتامبر 2021 / 3:44 ق.ظ

    این اقاقاضی یک طرفه حرف می زندازدورمیگه لنگشن خدابه راه راست هدایتش کنه

  • مجد 22 آوریل 2021 / 11:33 ق.ظ

    تا مردم خودشون نخوان کاری نمیشه کرد راه باز بود ولی ما نرفتیم همه چیز دست خودمونه فقط

  • بی نام 5 آوریل 2021 / 7:33 ب.ظ

    روحانی کسی بود که ساختمون پلاسکو آتس گرفت فرداش اومد تو مصاحبه گفت زودتر جمعش کنید مردم به کاسبیشون برسن! ایشون با کاسبها رابطشون خوبه و نباید کاسبی تعطیل شه. سفر نوروز ربط مستقیم به کاسبی داره. احترام و اهمیت جان و سلامت اولویت دومه

  • فریبا 4 آوریل 2021 / 8:28 ق.ظ

    فکر کنم نویسنده مطلب تو ایران زندگی نمیکنه و خواسته به هر طریقی چیزی نوشته باشه! علیه هر موضوعی که مطرح کرده، چند صفحه مطلب میشه نوشت !

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید