کد خبر:35384
پ

لحظه به لحظه با جلسه جنجالی در فدراسیون فوتبال برای عزل عزیزی خادم

در آستانه آغاز نشست مهم اعضای قانونی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، اعضای هیات رئیسه فهرست تخلفات گسترده شهاب عزیزی خادم را برای ارائه به دبیرکل فدراسیون فوتبال که حکم دبیر جلسه امروز را دارد، آماده کردند. 🔸️مطابق آنچه هیات رئیسه برای نشست امروز آماده کرده، شهاب عزیزی خادم در دوران کوتاه ریاست خود در فدراسیون […]

در آستانه آغاز نشست مهم اعضای قانونی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، اعضای هیات رئیسه فهرست تخلفات گسترده شهاب عزیزی خادم را برای ارائه به دبیرکل فدراسیون فوتبال که حکم دبیر جلسه امروز را دارد، آماده کردند.

🔸️مطابق آنچه هیات رئیسه برای نشست امروز آماده کرده، شهاب عزیزی خادم در دوران کوتاه ریاست خود در فدراسیون فوتبال حداقل ۴۳ تخلف مرتکب شده است.

⚪️کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور رسمی اعلام کرد که حضور حمیدرضا مهرعلی و حیدر بهاروند در نشست امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال غیرقانونی است.

🔸️نشست برکناری رسمی شهاب الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال، امروز برگزار خواهد شد که یکی از موضوعاتی که توسط رسانه ها و کارشناسان بدان پرداخته شده، حضور غیرقانونی حمیدرضا مهرعلی و حیدر بهاروند در قالب سرپرست نایب رئیسی در هیات رئیسه فدراسیون، از جمله در جلسه امروز است.

🔸️احسان اصولی عضو هیات رئیسه فدراسیون گفت: صبح امروز( پنجشنبه) نامه ای رسمی از کوالالامپور دریافت شد که صراحتا حضور این دو بزرگوار در نشست امروز را غیرقانونی اعلام داشته و منع کرده است.

🔸️این عضو هیات رئیسه عنوان کرد: با عنایت به صراحت اساسنامه فدراسیون و نامه اخیر، مراتب به دبیرکل فدراسیون نیز اعلام شد تا تمهیدات لازم در این باره صورت گیرد.

⚪️سرپرست جدید فدراسیون شنبه انتخاب می‌شود

🔸️جلسه امروز اگر رأی به عزل رئیس دهد (که تقریباً قطعی شده است)، بلافاصله باید یک تصمیم جدید گرفته شود؛ انتخاب سرپرست. این تصمیم در جلسه ‌شنبه هیأت رئیسه اتخاذ خواهد شد و تقریباً از همین حالا، اعضا در مورد سرپرست به اتفاق نظر رسیده‌اند.

⚪️آغاز جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال/ غیرقانونی ها وارد مرکز ملی فوتبال شدند

🔸جلسه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای برکناری شهاب عزیزی خادم از ساعت ۹ صبح امروز در مرکز ملی فوتبال آغاز شد.

🔸در شرایطی که احسان اصولی امروز اعلام کرده بود طبق نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا، حضور حمیدرضا مهرعلی و حیدر بهاروند، سرپرست نایب رئیس اول و دوم فدراسیون در این جلسه و فعالیت آنها غیرقانونی است اما هر دو نفر برای حضور در جلسه به مرکز ملی فوتبال آمدند.

⚪️حیدر بهاروند سرپرست نایب رییسی دوم و سرپرست سازمان لیگ به جهت اجرای تذکر ای اف سی، جلسه هیات رییسه را ترک کرد!

⚪️حمیدرضا مهرعلی سرپرست نایب رییسی اول هم به جهت اجرای دستور ای اف سی، جلسه هیات رییسه را ترک کرد تا نتواند در رای گیری حضور داشته باشد.

🔸ظاهرا هم بهاروند و هم مهرعلی به جهت تذکر حسن کامرانی فر در راستای اجرای دستورات ای اف سی جلسه را ترک کرده اند.

کلیدواژه : عزیزی خادم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید