کد خبر:25988
پ

لبخوانی جنجالی مهدی ترابی در هنگام ضربه پنالتی مقابل شاهین بندرعامری

به نظر می رسد در هنگام ضربه پنالتی مهدی ترابی مقابل شاهین بندر عامری،  دروازه بان شاهین ا ترابی سوال می کند که او ضربه را به کدام سمت می زند و ترابی هم با سر اشاره می کند به چپ می زنم و دروازه بان شاهین بندرعامری نیز به سمتی که ترابی اشاره کرد […]

به نظر می رسد در هنگام ضربه پنالتی مهدی ترابی مقابل شاهین بندر عامری،  دروازه بان شاهین ا ترابی سوال می کند که او ضربه را به کدام سمت می زند و ترابی هم با سر اشاره می کند به چپ می زنم و دروازه بان شاهین بندرعامری نیز به سمتی که ترابی اشاره کرد شیرجه زد اما ترابی ضربه اش را به سمت مخالف زد و گل سوم پرسپولیس به ثبت رسید. در برخی شبکه های اجتماعی از این صحنه به عنوان تبانی یاد شده اما معمولاً کری خوانی بین دروازه بان و پنالتی زن در همه جای دنیا مرسوم است و پنالتی زنانی که به ضربه خود اطمینان دارند حتی جهت ضربه خود را به دروازه بان می گویند چرا که به گل شدن توپ اطمینان دارند و به نوعی این اتفاق یک کری بین فوتبالیستها محسوب می شود(پیشتر در مورد لاتان ابراهیمویچ و راموس نیز چنین اتفاقی را دیده بودیم که با دروازه بان حریف کری خوانی داشتند)؛ برخی نیز مثل مهدی ترابی با اعلام جهت ضربه به دروازه بان او را فریب می دهند و به سادگی به جهت مخالف ضربه شان را می زنند. در مجموع حرکت دروازه بان شاهین در پرسیدن جهت ضربه از ترابی حرفه ای نبود و ترابی با تیزهوشی او را فریب داد و به سادگی دروازه شاهین را باز کرد.

 

برخی معتقدند ترابی در این صحنه به دروازه بان شاهین گفته که به کدام سمت بپرد تا او پنالتی اش را در جهت مخالف به گل تبدیل کند که چنین سناریوی بدبینانه ای بسیار بعید به نظر می رسد چرا که با وجود دوربین ها و عکاس های یاد که روی پنالتی زن زوم هستند چنین حرکتی دور از ذهن به نظر می آید.

در لبخوانی این صحنه نی مشخص است که او در جواب دروازه بان شاهین به او می گوید: (گل)میزنم. چپ میخوام بزنم. که در لحظه آخر تصمیمش را عوض کرد و به سمت راست خود ضربه را به گل تبدیل کرد. و به نوعی دروازه بان حریف را فریب داد.

لبخوانی جنجالی مهدی ترابی در هنگام ضربه پنالتی مقابل شاهین بندرعامری

 

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • زهرا 20 مه 2021 / 10:42 ب.ظ

    ترابی عالیه عالیه عالیه

  • رضا 20 مه 2021 / 11:03 ق.ظ

    سالها پیش اصغر حاجیلو مدافع مستحکم تیم ملی و پنالتی زن اول استقلال آمده بود رویان و به دروازه بان رویان پنالتی تمرینی میزد و جهت همه شوتهاشو به گلر میگفت و غالبا گل میشد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید