کد خبر:20127
پ

لباس تیم منتخب سرخابی جنجال ساز شد

در حالی که عصر امروز به مناسبت یادبود مهرداد میناوند و علی انصاریان دیداری دوستانه بین دو تیم منتخب 98 و منتخب سرخابی ها برگزار شد، در طرح لباس تیم منتخب سرخابی ها هیچ اثری از رنگ آبی دیده نمی شد و طرح لباس منتخب سرخابی ها قرمز و مشکی بود تا این مسئله با […]

در حالی که عصر امروز به مناسبت یادبود مهرداد میناوند و علی انصاریان دیداری دوستانه بین دو تیم منتخب 98 و منتخب سرخابی ها برگزار شد، در طرح لباس تیم منتخب سرخابی ها هیچ اثری از رنگ آبی دیده نمی شد و طرح لباس منتخب سرخابی ها قرمز و مشکی بود تا این مسئله با اعتراض هواداران استقلال مواجه شود.

 

لباس تیم منتخب سرخابی جنجال ساز شد

تیم های ستاره های 98 و منتخب سرخابی از ساعت 17:15 در دیدار یادبود زنده یادان علی انصاریان و مهرداد میناوند در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

 

ترکیب تیم منتخب سرخابی در این دیدار به شرح زیر است:

ابراهیم میرزاپور، یحیی گل محمدی، رحمان رضایی، حسین کاظمی، محمد نوازی، علی کریمی، جواد کاظمیان، علیرضا نیکبخت واحدی، بهنام ابوالقاسم پور، بهروز رهبری فرد و مهدی تارتار

 

ذخیره های این تیم هم به شرح زیر هستند:

مهدی امیر آبادی، ادموند بزیک، ابراهیم شکوری، رضا جباری، پژمان جمشیدی و عادل کلاه کج

 

هدایت منتخب سرخابی در این دیدار را علی پروین بر عهده دارد و رضا ریاضتی هم مدیر این تیم است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 17 فوریه 2021 / 7:55 ق.ظ

    در دوران این وزرات ورزش به شکل بنیادی از جامعه و‌بخصوص نسلهای نو پا استقلال زدایی شد که نتیجه اش سالها بعد رو‌سکوها دیده میشه. بعد میگن چرا پرسپولیس بیشتر طرفدار داره. چون رو این موضوع کار اساسی میشه. بچه ای که اولین بار فوتبال ایرانو در این سالها دیده همیشه تیم حکومتی را در اوج دیده. خوب ترجیحش گرفتن هویت از رنگ لنگه.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید