کد خبر:9749
پ

لایو اینستاگرام بشار رسن که اشک هواداران پرسپولیس را در آورد + فیلم

لایو اینستاگرام بشار رسن که چندی پیش با یکی از هواداران پرسپولیس داشت امروز وایرال شد و با تماشای این لایو که به واقع اشک هر هوادار واقعی فوتبالی را در می آورد، باید به امثال بشار رسن، خلیل زاده، جلال حسینی و … حق داد که هر نوع افتخاری با پرسپولیس به دست آوردند […]

لایو اینستاگرام بشار رسن که چندی پیش با یکی از هواداران پرسپولیس داشت امروز وایرال شد و با تماشای این لایو که به واقع اشک هر هوادار واقعی فوتبالی را در می آورد، باید به امثال بشار رسن، خلیل زاده، جلال حسینی و … حق داد که هر نوع افتخاری با پرسپولیس به دست آوردند اما نه تنها خبری از پاداش و آپشن برایشان نبوده، بلکه مطالبات قرارداد اصلی خودشان  نیز بعضاً پرداخت نشده و بشار رسن در این ویدئو به این موضوع اشاره کرد که همه بازیکنان 50-60 درصد پول گرفتند و تنها به او 5 درصد پرداخت شده بود. (ویدئوی برای مرداد ماه است)

 

رسمی | بشار رسن با انتشار پستی اینستاگرامی با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد

 

لایو اینستاگرام بشار رسن که اشک هواداران پرسپولیس را در آورد

بوژیدار رادوشویچ نیز اخیرا به این موضوع اشاره کرده بود که همه بازیکنان پاداش بازی با السد را گرفتند به جز او و بشار رسن.

عصر امروز بشار با حضور در باشگاه پرسپولیس شرایط جدیدش را به مدیران باشگاه اعلام کرد و باید منتظر تصمیم رسول پناه در خصوص او ماند. بشار تا فردا به مدیریت پرسپولیس فرصت داده تا تکلیفش را روشن کنند یا مطالباتش را بپردازند یا برای فسخ قراردادش اقدام کنند.

 

 

اکنون بسیاری از بازیکنان پرسپولیس به این نکته معترضند که چرا مدیریت و کادر فنی به جای توجه به بازیکنانی که در 4 سال گذشته افتخار آفرینی کرده اند، نسبت به پرداخت طلب برانکو و پرداخت پاداش بازیکنان بی تفاوت بودند و مبلغی که از طرف اسپانسر در تابستان به تیم تزریق شد، تماماً صرف جذب بازیکنان جدید شد؟ امروز محمد انصاری ناراحت است محمد نادری ناراحت است، سید جلال حسینی امید عالیشاه، بشار رسن، شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا، رادوشویچی که 5 ماه است حقوق نگرفته و … ناراحت هستند که چرا به جای توجه به آنها، به سراغ خرید 7 بازیکن جدید رفتند؟ آیا باشگاه پرسپولیس با بازیکنانی غیر از بازیکنان سابق به آنهمه افتخار رسیده بود که مشمول این بی مهری مدیران باشگاه شدند؟  آیا مثل نو که رسید به بازار، کهنه میشود دل آزار در مورد بازیکنان پرسپولیس صدق می کند؟

کلیدواژه : بشار رسنپرسپولیس

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • محمد صادق 18 اکتبر 2020 / 8:34 ب.ظ

    سلام آقای بشار رسن از شما کمال تشکر و قدردانی را داریم که با این شرایط در پرسپولیس مانده ای

  • Mohammad 13 اکتبر 2020 / 11:33 ب.ظ

    سلام یا بشار
    بقران تو خیلی بامعرفتی .. خیلی دوستداشتنی هستی … ازت ممنونیم عشقی عشق

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید