کد خبر:5827
پ

لاف در غریبی مهدی طارمی: از بچگی طرفدار پورتو بودم!

مهدی طارمی مهاجم گلزن ریوآوه که با قراردادی 4 ساله به پورتو پرافتخارترین باشگاه پرتغال و خاستگاه کریستیانو رونالدو، دکو، مورینیو پیوسته در جدیدترین مصاحبه خود با روزنامه ناتیسیاس حرفهای عجیبی را به زبان آورده است و به نوعی لاف در غریبی زده است!   لاف در غریبی مهدی طارمی: از بچگی طرفدار پورتو بودم! […]

مهدی طارمی مهاجم گلزن ریوآوه که با قراردادی 4 ساله به پورتو پرافتخارترین باشگاه پرتغال و خاستگاه کریستیانو رونالدو، دکو، مورینیو پیوسته در جدیدترین مصاحبه خود با روزنامه ناتیسیاس حرفهای عجیبی را به زبان آورده است و به نوعی لاف در غریبی زده است!

 

لاف در غریبی مهدی طارمی: از بچگی طرفدار پورتو بودم!

لاف در غریبی مهدی طارمی: از بچگی طرفدار پورتو بودم!

طارمی پس از انتقال 4 ساله به پورتو، در جدیدترین مصاحبه اش با نشریه «ژونال ده ناتیسیاس» پرتغال، گفت:

 

من پورتو را از هر تیم دیگری بیشتر دوست دارم و می خواهم برای موفقیتش هر کاری انجام دهم. من از زمان کودکی عاشق پورتو بودم و می خواهم با این تیم موفقیت های زیادی کسب کنم.هدف اولم با پورتو قهرمانی در لیگ و جام حذفی است.

 

طارمی که با رد پیشنهاد دو برابر بنفیکا دیگر تیم مطرح پرتغال به پورتو یکی از پرافتخارترین تیمهای قاره اروپا در قرن 21 پیوسته به خوبی از جایگاه بهتر این تیم در سطح قاره اروپا با خبر است و به واسطه حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا و درخشش در آن، به طور مشخصی این تیم را به بنفیکا و پول بیشتر ترجیح داده و همین مسئله موجب محبوبیت شدید او در بین هواداران پورتو شده است. اما به نظر می رسد مهدی طارمی با یک بازی روانی و احساسی توانسته قلب هواداران پورتو را به دست بیاورد چرا که او مدعی شده از بچگی طرفدار پورتو بوده است که تاثیر زیادی بر افزایش محبوبیت او در بین هواداران پورتو گذاشته است. جمله از بچگی طرفدار فلان تیم بوده ام را معمولاً از زبان بازیکنان تازه وارد به دو تیم استقلال و پرسپولیس شنیده بودیم که برای خودشیرینی نزد هواداران آن تیم، به زبان می آوردند، حال مشخص نیست در دوران بچگی مهدی طارمی که در مناطق محروم بوشهر بوده، چطور امکان تماشای بازیهای پورتو برای وی میسر شده که او طر فدار این تیم بوده است!

به جرات می توان گفت طارمی حتی قادر به نام بردن 11 بازیکن اسطوره ای پورتو در تاریخ این باشگاه نیز نیست اما با این تیزهوشی رسانه ای توانست بلیت خود نزد هواداران پورتو را برنده کند!

کلیدواژه : پورتومهدی طارمی

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • تاج 7 سپتامبر 2020 / 11:41 ق.ظ

    توروخدا اینقدر این بچه رو اذیت نکنین” خب لنگی است دیگر چه توقعی مگه ازاین جماعت میشه داشت!!!؟ لنگپولیسم.

  • ایرانی 3 سپتامبر 2020 / 10:40 ب.ظ

    من مثل شما نمی تونم با اطمینان و قاطعیت در مورد موضوعی که واقعا از صحت یا سقم اون بی اطلاعم نظر بدم ولی محض اطلاعتون بعنوان یک استان بوشهری که کودکی اش را در یکی از مناطق کم برخوردار پایتخت ثروت، انرژی و اقتصاد ایران یعنی استان بوشهر گذرونده باید عرض کنم زمانی که حتی شماها در تهران پایتخت ایران با اسم کارتونهای تام و جری، پلنگ صورتی و … حتی آشنا نبودین و یا تلویزبون کشور بیشتر از دو کانال نداشت ما در استان مرزی بوشهر به لطف قوی بودن امواج تلویزیونی کشورهای حوزه خلیج فارس و ضعیف بودن پوشش تلویزیون داخلی به انبوهی از کانالهای تلویزیونی مثل mbc, bbc و … بدون نیاز به هیچ ابزاری دسترسی داشتیم طوری که آرزو داشتیم بتونیم یک برنامه وطنی را بی دغدغه از دست دادن تصوی تلویزیون داخل تا آخر تماشا کنیم پس قبل از قضاوت در مورد موضوعی یه کم تحقیق بد نیست

  • صفا ملکی 3 سپتامبر 2020 / 4:32 ب.ظ

    دهن سرویس تو 3 تا بازیکن فعلی پورتو رو نام ببر . بعد بگو از بچگی طرفدار پورتو بودم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید