کد خبر:35662
پ

لابی هم لابی های سابق آجورلو را مسخره کرده اند خبر ندارد!

سردار آجورلو مدیرعامل استقلال در ادامه سلسله اشتباهات خود در قضیه پیگیری وضعیت خدمت دو بازیکن استقلال اینبار در یک برنامه ضبط شده که توسط خود باشگاه استقلال منتشر شد، به برخی صحبتها و حواشی که در این بین مطرح شده واکنش نشان داد که همین موضوع بار دیگر ثابت کرد، مسئولین ارشد نظامی کشور، […]

سردار آجورلو مدیرعامل استقلال در ادامه سلسله اشتباهات خود در قضیه پیگیری وضعیت خدمت دو بازیکن استقلال اینبار در یک برنامه ضبط شده که توسط خود باشگاه استقلال منتشر شد، به برخی صحبتها و حواشی که در این بین مطرح شده واکنش نشان داد که همین موضوع بار دیگر ثابت کرد، مسئولین ارشد نظامی کشور، تنها به احترام رفاقت دیرینه با او جواب سلامش را می دهند وگرنه حرف او ولو قانونی دیگر در میان بالارده ها برشی ندارد.

 

لابی هم لابی های سابق | آجورلو را مسخره کرده اند خبر ندارد!

اولین بار آجورلو در ابتدای فصل متوجه شد که حرفش برشی ندارد. او که با مطرح کردن رفاقتش با شهید طهرانی مقدم قصد داشت زمین وزارت دفاع را برای استقلال مهیا کند، با جواب منفی مواجه شد و همانجا می بایست متوجه موضع نظامیون در خصوص درخواست هایش می شد اما نشد تا با تکیه بر رفاقت های کهنه که با برخی مسئولین ارشد نظام دارد، به تعویق خدمت سیاوش یزدانی و مرادمند امیدوار باشد و این دو بازیکن را نیز امیدوار نگه دارد. اتفاقی که در نهایت رخ نداد و تنها ناکامی لابی سردار آجورلو با نفر دوم نظام برای او و باشگاه استقلال ماند.

 

آجورلو که مدعی بود برخی با حداکثر توان در صدد کارشکنی در مسیر موفقیت استقلال هستند با اسم بردن از سردار زاده کمند، ریاست منابع انسانی نیروهای مسلح او را مقصر این اتفاق قلمداد کرد. آجورلو ضمن تشریح ماجرا و اینکه به سرلشگر باقری رئیس نیورهای مسلح کشور نامه زده و موافقت اصولی او را گرفته و پاراف جانشین وی یعنی امیر نصیری برای سازمان نیروهای مسلح برای حل این موضوع ارسال شده مدعی شد زاده کمند با وجود این پاراف، نامه مذکور را بایگانی کرده است و ترتیب اثر نداده است.

اینکه ادعاهای اجورلو چقدر صحیح است بر ما پوشیده است اما انچه مشخص و محرز است، در سلسله مراتب نیروهای مسلح، حرف سرلشگر باقری برای تمامی زیرمجموعه های نیروهای مسلح لازم الاجراست و ادعای آجورلو در بایگانی شدن نامه مذکور و عدم ترتیب اثر برای احقاق حق بازیکنان استقلال به نوعی تمرد از دستور سردار زاده کمند مجسوب می شود و او را به دادگاه نظامی می کشاند.

اما به واقع واقعاً چنین اتفاقی رخ داده است و یا برخی با بازی دادن آجورلو در نهایت کاری که از قبل تصمیم به اجرای آن گرفته بودند را اجرا کردند؟ بدون شک نه سردار زاده کمند و نه هیچ یک از سرداران و مسئولین سپاه و ارتش جرات و جسارت بی اثر کردن نامه نفر دوم نظام را نداشته و ندارند.

در نهایت سوال اساسی از آن استادی که در برنامه فوتبال برتر از سوی نظام وظیفه روی خط امد و مدعی شد این دو بازیکن پیرو قانون سرباز قهرمان نمی شوند آیا می تواند در دو جمله علت معافیت (و نه تعویق خدمت) 7 بازیکن وقت تیم ملی پس از بازگشت ناکام از جام ملتهای آسیا را به طور صریح بیان کند؟ کدام یک از آقایان، قلی زاده، ترابی، بیرانوند، آزمون، مجید حسینی و … در قانون سرباز قهرمان می گنجیدند؟ قهرمان جام ملتهای شده بودند یا بازیهای اسیایی یا المپیک یا لیگ قهرمانان آسیا ؟

نکته ظریف در مقایسه این دو اتفاق اینجاست که لابی مسعود سلطانی فر در نامه به نظام وظیفه برای معافیت آن 7 بازیکن با محوریت معافیت دو بازیکن یک تیم خاص قوی تر از لابی حمید سجادی بود چرا که هم سجادی و هم فدراسیون فوتبال، بازیکن ملی پوش و در سطح ملی پوش بودن مرادمند و یزدانی را تائید کرده بودند و به موجب قانون این دو می توانستند حداقل تا 3 ماه آینده تاریخ اعزام خود را به تعویق بیاندازند اما برخورد سلیقه ای و رنگی در تفسیر قوانین در برهه های مختلف به نفع یا ضرر برخی تیم ها باعث شد تا آجورلو که خیالش از بابت تعویق خدمت دو بازیکن تاثیرگذار تیمش راحت بود، اینگونه به بازی گرفته شود.

 

پی نوشت: منظور از درخواست معافیت 7 ملی پوش توسط سلطانی فر، معافیت موقت است.

 

دیدگاه کاربران 54 دیدگاه
  • هاشمی 4 مارس 2022 / 2:49 ب.ظ

    رسانه محترم شما لطفا دامن به اختلافات نزنید این یعنی به باد دادن زحمات یک مجموعه لطفا صرف مسولییتی که دارید اختلافات رنگی را کنار بگذارید و بر اساس وظیفه ای که بهتون واگذار شده و بودجه دولتی میگیرید برای این کار عمل کنید و بیت المال را به خاطر تعصب رنگی پایمال نکنید و حق یک عده دیگر که رسانه ای در اختیار ندارند یا به اصطلاح عامیانه از اون پولی که معلومه از جیب من و امثال من از امثال اقایان ابی میگیرید که انها را مظلوم جلوه بدید حفظ کنید و یه کم به خون اوک شهیدانی که نام بردید ارزش قائل شوید و نام این شهدای والا مقام را در این لابی گریها و کثافت کاریها نیاوردید به نام قلم خودتان ارزش دهید و قلم سالم به دست بگیرید اون قلمی که میزنید و پولی که میگیرید حلال نیست

    • میثم فراهانی 4 مارس 2022 / 5:49 ب.ظ

      سلام دوست عزیز . ما بر اساس مشاهدات میدانی این اتفاق، تحلیل میکنیم. اگر اتفاقی بر خلاف این مواردی که رخ داده، افتاده شما بگید ما منعکس میکنیم همونطور که بسیاری از کامنتها ولو مخالف نظر نویسنده (منهای موارد توهین آمیز) منتشر شدن که نشان دهنده آزادی بیان هست. حرف این هست چرا وقتی نوبت یک تیم رسید این قانون انجام نشد؟ پیشتر هم البته وقتی قانون سقوط به دسته سه اجرا شد، فقط برای استقلال اجرا شد و فصل بعد که تیم پرسپولیس مشمول سقوط به دسته سوم شد، این قانون برداشته شد. اینطور که نمیشه . اصلا به این نوع فوتبال چی میشه گفت؟ یه روز یه قانون میذارن یه روز دیگه وقتی منافع تامین نشه بر میدارن.

    • کوروش 5 مارس 2022 / 9:21 ق.ظ

      دوست دلسوز بیت المال ، 1 – بهتره شما همین نظرتو اول بری برای روزنامه ها و سایتهای دولتی دیگر و رادیو تلویزیون قرمز دولتی مطرح کنی که در اختیار تیم سرخ اند و روزانه به اختلافات دامن میزنن و پول من وشما رو از بیت المال براشون میدن بعد بیای اینجا موعظه کنی 2- متنی که خواندی حقایقیست که در جاهای رنگی دیگر نوشته و دیده نمشود که اگر خلاف این هست شما هم بنویس تا ما هم بدونیم

  • ناشناس 4 مارس 2022 / 1:22 ب.ظ

    باسلام میدونید جریان چی وجدانا طرز حرف زدن آجرلو به دل هیچکس نمیایداصلا ایشان حرف زدن بلد نیستن از روز اول که مدیرعامل استقلال شده همه اش میگه این چندسال نداشتن استقلال قهرمان بشه مگه این چندسال فوتبال مملکت دست شما نبوده پس کی نداشته بعدش جوری وانمود میکنند که ایشان میخواهند خودش قهرمان قهرمانان جلوه بدهند بابا کی توی این دنیا ماندنی است همه رفتنی هستیم ایشان فکر میکنند چونکه سابقه جبهه رفتن دارند دیگه باید کل این مملکت به ایشان بدهم بابا در زمان جنگ یک وظیفه بر عهده تمام مردم این کشور بود که از ناموس ومرزوبوم وطنشان دفاع کنند تنها شما که جبهه نرفنبدبعدش شما که یک پاسدار بودید مگه لباس پاسداری را زمین نگذاشتند ورفتید نیروی انتظامی حالا انتظار دارید سپاهی های قدیمی شما را تحویل بگیرند بعدش از یکطرف دم از قانون میزنید ازطرف دیگر دم از لابی گری میزنید شما وجدانا اگه تونستید پنج دقیقه صحبت کنید وحرفتون توی دل مردم بنشیند باباجان امثال شما دیگه توی این مملکت تمام شدید برید دنبال زندگی عادیتون مگه امثال گرشاسبی وطاهری وغیره چطور محبوب شدن توی دل مردم برید نگاه کنید ببینید چطور آنها محبوب شدن همه آنها میگن با توکل بر خدا واحترام به تمام مردم ایران کارمون شروع کردیم شما یکروز می‌پرید به خبرنگار که لگوی شما قرمز است یک روز می‌پرید به طرفداران تیم دیگه وغیره. خلاصه راه محبوبیت اشتباه رفتید که حتی استقلالیهای واقعی هم از شما خوششان نمیاد وخرف زیاده آقای آجورلو فقط بطورواقعی بخدا توکل کنید نه طاهری…‌

    • ناشناس 5 مارس 2022 / 2:44 ب.ظ

      این چندسال فوتبال و فدراسیون ودپارتمان داوری وخلاصه همه وهمه باعنایتهای بی دریغ سلطانی فر درخدمت یه تیم خاص آنهم پیروزی بوده وبس،واین را همه تیمهای لیگ برتر و حتی فدراسیونهای سایر مثل کشتی،کارته،شناو….

      میدانند

    • علی 5 مارس 2022 / 2:45 ب.ظ

      آقای ناشناس 13 اسفند . حرفهای اقای آجرلو مبتنی بر قانونه ولی تمایلات رنگی برخی ارگانها اجازه اجرای قانون رو نمیده . کی گفته فوتبال این مملکت دست اجرلو بوده ؟ خودتو به خواب نزن همه ایران میدونن دولت حسن فریدون و وزیرک بیسواد سلطانیفر بشدت قزمز دوست بودند و عدالت ورزش در دوران ناپاک اونها از بین رفت و مرتبا جعلپولیسو برنده کردند . کل امکانات کشور رو در اختیار یک باشگاه خاص قرار داده بودند ولی بعد با شکست تحقیرآمیز جعلپولیس در برابر الهلال رسوا شدند . با اعلام رای دادگاه النصر انشالله رسواتر هم خواهند شد و تیم مورد علاقشون به دسته دو سقوط خواهد کرد .

    • بیژن 6 مارس 2022 / 1:54 ق.ظ

      چرا اینقدر بزرگش می کنید ؟ همه سربازی رفتن این دو تا هم روش ، در مورد استراماچونی چرا اینقدر نادونید؟ مگه همون ستل کالدرون هم از پرسپولیس نرفت ؟؟؟

  • اریا 4 مارس 2022 / 1:10 ب.ظ

    کم دنبال حاشیه باشیدزحمت موفقیت دیگرانه به لابی گری متهم کردن عالم وادم موفقیت نمیاره عالیشاه ونوراللهی اوجشان پرسپولیسورهاکردن باگریه رفتن تراکتوراگفتم سربازفقط واسه پرسپولیسه

    • بهرام 4 مارس 2022 / 1:13 ب.ظ

      مطمئنی با گریه رفتن؟ این لینک رو ببین بعد بگو با گریه رفتن یا با خنده پیچندن پرسپولیس رو برای پول بیشتر و گذروندن خدمت.
      https://betacup.net/?p=35551

      • محمد آقا یوسفی 5 مارس 2022 / 11:25 ق.ظ

        شما درمورد امیری ومعافیتش بگو عزیزم
        در مورد محمدرضا بیرانوند که به اسم علیرضا بیرانوند برادر کوچکش وارد فوتبال شد
        به قرارداد هنزمان طارمی با دو تیم

  • در جستجوی حقیقت 4 مارس 2022 / 12:31 ب.ظ

    اگر شما که هوادار پروپاقرص تیم پرسپولیس هستی، تمایلات رنگی خودتو کنار بگذار و به این سئوال جواب بدید که چطوری میشه یک تیم چند ده سال تاریخ و قدمت داره و پیشکسوت و بازیکن و … در سنوات گذشته و دهه های قبل پشت سر هم چندین سال متوالی قهرمان نشده و جای طرح این سئوال هست که در مملکتی (اونم در دوره هشت ساله قبل که بر همه عیان هست) مشکلات مدیریتی بر هیچکس پوشیده نبوده و نیست، و در شرایطی که باشگاه های لیگ برتری روز به روز در حال پیشرفت هستند و با وجود تیم هایی مثل سپاهان با این همه پتانسیل و حمایت مالی که در رده های پایه در کشور به صورت مویرگی در هر شهرستان شعبه داشته و شعبش مانند تیم های استقلال و پرسپولیس صرفاً جهت اعطای امتیاز و درآمد زایی نبوده و خوب کار کرده، برخی تیم های دیگر هم همچنین چطور یک تیم خیلی شیک با اختلاف مشهود قهرمانی پی در پی میاره، چطور میشه همین تیم در دوسال معاونت همین جناب وزیر قبلی به عنوان معاون تربیت بدنی وقت اونجا هم قهرمانی بدست میاره، چطور تیم های قطری با پشتوانه عالی مالی نمی توانند این میزان توفیق رو داشته باشند، چطوری میشه که هر دو تیم رنگی پایتخت که مدیریتش دست یک وزارت پاک سرشت بوده در یکی هر روز آشوب و در دیگری با هر تنشی به سرعت پاسخ مناسب داده میشه، قضیه نقل و انتقال از ترکیه که نفر اول کشور همسایه عبارت تامام رو آورد، ماجرای شیوه آوردن جناب سرمربی از شهر خودرو که هنوز هم بابت انتقالش پولی ندادن اونم به قیمت نابود کردن یک تیم شهرستانی که الان مشهوده، ماجرای جناب عابربانک و تأمین هزینه ها و الی ماشاالله.. اگر بنا بر موفقیت وزارت در مدیریت رو قبول کنیم چرا در یکی دهکده آرامش و در دیگری هرساله کاروان تغییر و تحولات از بازیکن تا مدیران و .. چرا ما این میزان موفقیت در رقابت های ملی و بین المللی مثل المپیک نداشتیم، چرا این حجم ورزشکار مهاجرت کردند، اگر وزارت خانه یا فدراسیون از استقلال حمایت می کرد چرا یکبار این تیم تحت حمایت داوران و فدراسیون و وزارت و دولت به دستاوردهای تیم پرسپولیس نرسیده؟؟ بس کنید آقا، حمایت میشید نوش جانتان..بلاخره گهی زین به پشت و گهی پشت به زین…

    • امین 5 مارس 2022 / 12:50 ق.ظ

      خداییش ساقیتو زنده میخوام! میخوام ازش بپرسم که چی بهت میده، میزنی که این همه جفنگیات سر هم کردی؟؟؟
      بازیکنای سرباز پرسپولیس که همین آجرلو وسط فصل تهدید و تحریکشون کرد که از دانشگاه انصراف دادن و رفتن به تیم رقیب ما تراکتور، در صورتی که یک و نیم سال دیگه معافیت داشتن! اگر تیمی با کمک توی لیگ پنج قهرمانی متوالی آورده، چطوری توی آسیا دو بار به فینال رفته که هر دو بار با کارشکنی های کیسه ها و کد دادن و ایمیل زدن به عربا و ترکا باعث محروم کردن دو مهاجم اصلی تیم ما شدن و هر دو بار تیم ما با سیزده بازیکن بزرگسال و امید به فینال رفت. اینم کمک های وزیر بود؟

  • بهمن 4 مارس 2022 / 12:08 ب.ظ

    نمیدونم این همه جنجال و حاشیه برای چیه یکی میخواست با لابی غرقانونی دوتا بلزیکن و که سرباز بودن از قبل هم اعزامشون مشخص بود با لابی و دور زدن قانون فراری بده که نظام وظیفه به وظایف قانونی خودش عمل کرده مگه قبلا بازیکنان نمی رفتن سربازی حالا چرا اینقدر این براتون مهم شده که حتی با نوشتن حرفای دروغ سعی در توجیح کردن کار غیر قانونی اون اقای سردار میخوایین بشین

    • سید 5 مارس 2022 / 11:21 ق.ظ

      لطفاً آقای رنگی غلط املایی ننویسید مثلاً توجیه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید