کد خبر:6586
پ

قوه قضائیه پاسخ خود برای بازگشت استراماچونی به استقلال را داد + عکس

مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره استقلال که تلاش زیادی برای بازگرداندن آندرا استراماچونی انجام داده با ارسال نامه ای به ریاست قوه قضائیه، در یک اقدام فرا سلسله مراتبی، وزارت ورزش را دور زد تا این گونه بتواند مقدمات حضور استراماچونی در استقلال را از طریق ملزم کردن وزیر ورزش به تن دادن به امضای […]

مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره استقلال که تلاش زیادی برای بازگرداندن آندرا استراماچونی انجام داده با ارسال نامه ای به ریاست قوه قضائیه، در یک اقدام فرا سلسله مراتبی، وزارت ورزش را دور زد تا این گونه بتواند مقدمات حضور استراماچونی در استقلال را از طریق ملزم کردن وزیر ورزش به تن دادن به امضای نامه بازگشت استرا را فراهم کند. در همین رابطه، قوه قضائیه با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال، خواستار اصل ماجرا و علت ممنوعیت جذب مربیان خارجی شد.

 

رونوشت این نامه به وزیر ورزش نیز ارسال شده تا اقدام مقتضی در خصوص آن انجام پذیرد.

با توجه به اتفاقات پیش رو به نظر می رسد مدیران استقلال قصد دارند وزیر ورزش را در منگنه قوه قضائیه قرار دهند تا مجبور به پذیرش بازگشت استراماچونی شود. بسیاری بر این اعتقاد بودند که در زمان رفتن استراماچونی نیز وزارت ورزش و مدیران وقت استقلال که توسط سلطانی فر منصوب شده بودند،  نقش اساسی در فراری دادن او داشتند و حال باید منتظر ماند و دید سرانجام این جنگ پنهان مدیریتی در سطح مدیران استقلال و وزارت ورزش چه خواهد شد و آیا برنده این دعوا، هواداران استقلال و بازگشت استراماچونی خواهند بود؟

قوه قضائیه پاسخ خود برای بازگشت استراماچونی به استقلال را داد + عکس

قوه قضائیه پاسخ خود برای بازگشت استراماچونی به استقلال را داد + عکس

 

 

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • علیرضا 14 سپتامبر 2020 / 3:33 ق.ظ

    به همراه نامه باشگاه استقلال ایران بدلیل بردن مسایل فوتبال مغایر آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال نز ارکان قضایی خارج از ارکان قضایی اعضای فیفا و این نهاد و مطالبه دخالت و بازکردن پای سیاسیون به حوزه ورزش بالاخص فوتبال از سوی این باشگاه ، به فیفا ایمیل شد. ارتش سرخ آسیا بی صبرانه منتظر عکس العمل نهاد عالی فوتبال جهان نسبت به این رفتار غیرحرفه‌ای باشگاه استقلال ایران است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید