کد خبر:7510
پ

قلعه نویی در آستانه سرمربیگری استقلال ؟

در حالی که احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال روزه سکوت گرفته و بابت هیچ یک از اتفاقات اخیر استقلال قصد ندارد به هواداران استقلال توضیح دهد، اتفاق عجیبی در فضای رسانه در حال رخ دادن است که سنگ بنای آن را خود سعادتمند بنا گذاشت. اینبار خبر می رسد امیر قلعه نویی در آستانه سرمریگری در […]

در حالی که احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال روزه سکوت گرفته و بابت هیچ یک از اتفاقات اخیر استقلال قصد ندارد به هواداران استقلال توضیح دهد، اتفاق عجیبی در فضای رسانه در حال رخ دادن است که سنگ بنای آن را خود سعادتمند بنا گذاشت. اینبار خبر می رسد امیر قلعه نویی در آستانه سرمریگری در استقلال قرار دارد. اما واقعیت ماجرا چیست؟

 

مرور یک اتفاق عجیب | انتشار شایعات هدفمند در خصوص سرمربی بعدی استقلال

قلعه نویی در آستانه سرمربیگری استقلال ؟

از قبل از برگزاری دربی جام حذفی احمد سعادتمند به یکباره در تکاپویی آشکار و با حضور در بسیاری از رسانه های شنیداری، نوشتاری و دیداری صحبت از مذاکره با استراماچونی و احتمال بازگشتش به استقلال را در رسانه ها مطرح کرد.

 

پس از پیروزی استقلال در دربی و استعفای مجیدی، اینبار این مسئولیت به دوستان رسانه ای سپرده شد تا با یک اسم رمز دیگر، تمرکز سرمربی استقلال را که تنها برای فینال حذفی پذیرفته بود روی نیمکت بنشیند را بر هم بزنند و با اسم رمز جواد نکونام وارد بازی شدند.

 

پس از ناکامی استقلال در فینال حذفی، به نظر می رسد ماموریت دوستان به پایان نرسیده و با نام الکس نوری به استقبال بازی با الشرطه عراق رفتند.

 

امروز نیز در آستانه دیدار استقلال و الاهلی عربستان شایعه بازگشت امیر قلعه نویی به استقلال در فضای مجازی پیچیده که مرور همزمانی همه این اتفاقات با بازیهای حساس استقلال در یک ماه اخیر، قابل تامل به نظر می رسد که هدف خاصی را دنبال می کنند.

 

نکته جالب اینکه در قرارداد قلعه نویی و گل گهر سیرجان بندی مبنی بر فسخ یک طرفه قرارداد از سمت قلعه نویی وجود ندارد و انفعال عمدی یا سهوی مدیریت استقلال به انتشار چنین شایعاتی دامن می زند.

 

آیا دوستانی که از ناکامی استقلال در جام حذفی خوشحال شدند، قصد دارند بار دیگر با فراهم کردن زمینه ناکامی این تیم در آسیا، جشن بگیرند؟

 

پی نوشت: البته خیانت این دوستان در تضعیف استقلال و عدم همکاری برای همراهی داریوش شجاعیان با استقلال در بازیهای آسیایی و جلوگیری از ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم برای همراهی تیم در بازیهای آسیایی ثابت شده است.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • تاج 23 سپتامبر 2020 / 7:55 ق.ظ

    این اراذل که نام بردید دوستان نیستند . مافیای حکومتی و لنگی های حقیرانه.

  • ناشناس 23 سپتامبر 2020 / 7:51 ق.ظ

    ایولا آقای میثم فراهانی تنها سایت و خبرنگاری هستین تو کل رسانه های دیداری شنیداری و نوشتاری ایران که واقعیتو راجع به استقلال مظلوم می نویسید تا این وزیرها هستن همینه ، ما هم متوهمیم ،کلا باند و مافیای لنگین برا نتیجه نگرفتن استقلال به افشاگریاتون ادامه بدین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید