کد خبر:10655
پ

قسمت دوم فایل صوتی مهدی رسول پناه منتشر شد

به نظر می رسد ماجرای فایل صوتی منتسب به مهدی رسول پناه تمامی ندارد و امروز روزنامه گل از افشای قسمت دوم فایل صوتی مهدی رسول پناه پرده برداری کرد.   فیلم قسمت دوم صحبتهای مهدی رسول پناه علیه خلیل زاده   قسمت دوم فایل صوتی مهدی رسول پناه منتشر شد روزنامه گل در تیتر […]

به نظر می رسد ماجرای فایل صوتی منتسب به مهدی رسول پناه تمامی ندارد و امروز روزنامه گل از افشای قسمت دوم فایل صوتی مهدی رسول پناه پرده برداری کرد.

 

فیلم قسمت دوم صحبتهای مهدی رسول پناه علیه خلیل زاده

 

قسمت دوم فایل صوتی مهدی رسول پناه منتشر شد

قسمت دوم فایل صوتی مهدی رسول پناه منتشر شد

روزنامه گل در تیتر بزرگ خود مدعی شده بود در فایل صوتی دوم، مهدی رسول پناه در جمعی مدعی شده شجاع خلیل زاده پرسپولیس و بازیکنان را اداره می کند.

این روزنامه نوشته، سرپرست پرسپولیس در این فایل صوتی یک دقیقه‌ای خطاب به معترضان وضعیت تیمش گفته است: شما می‌دانید تیم را چه کسی اداره می‌کند؟ شجاع خلیل‌زاده. همه از دست او ناراحت هستند. بازیکن به من زنگ زده که می‌خواهم‌ بروم چون شجاع هست. زدند تخت سینه‌اش و من رفتم آشتی‌شان دادم. من بی مورد به قطر نرفتم چون دعوا شد. الان این‌ها را بگوییم شجاع تحریک می‌شود و همه را به جان ما می‌اندازد.

رضا خدادادی سردبیر گل روزگاری به محمدحسن انصاری فرد و حسین قدوسی نزدیک بود و به نظر می رسد در راستای اهداف پنهان مدیریت سابق پرسپولیس، خبرسازی می کند.

 

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید