کد خبر:37068
پ

قرارداد سه ساله بیرانوند با پرسپولیس | یک تیر و سه نشان زرنگ لرستان!

در حالی که حضر علیرضا بیرانوند در پرسپولیس هنوز به طور رسمی اعلام نشده، محسن فروزان در صحبت با دوربین برنامه فوتبال برتر فاش کرد این دروازه بان با قراردادی 3 ساله راهی پرسپولیس خواهد شد. قرارداد سه ساله بیرانوند با پرسپولیس | یک تیر و سه نشان زرنگ لرستان! این اتفاق در آستانه جام […]

در حالی که حضر علیرضا بیرانوند در پرسپولیس هنوز به طور رسمی اعلام نشده، محسن فروزان در صحبت با دوربین برنامه فوتبال برتر فاش کرد این دروازه بان با قراردادی 3 ساله راهی پرسپولیس خواهد شد.

قرارداد سه ساله بیرانوند با پرسپولیس | یک تیر و سه نشان زرنگ لرستان!

قرارداد سه ساله بیرانوند با پرسپولیس | یک تیر و سه نشان زرنگ لرستان!

این اتفاق در آستانه جام جهانی برای علیرضا بیرانوند از آن جهت جائز اهمیت است که با توجه به سن و سال او، کمتر تیم اروپایی به دنبال خرید او خواهد رفت و به نوعی حضور در جام جهانی، احتمالاً آخرین تورنمنت رسمی خواهد بود که بیرانوند تجربه خواهد کرد.

بیرانوند نیز با تصمیمی منطقی قبل از اینکه دیر بشود، اولاً با حضور دوباره در پرسپولیس سعی کرد تا با بیشتر دیده شدن در آستانه جام جهانی، حضور خود به عنوان دروازه بان اول تیم ملی را قطعی کند.

ثانیاً او می تواند با ثبت نام در دانشگاه پرسپولیس، مشکل سربازی اش را حل کند و احتمالاً تا پایان فوتبالش هم به سربازی نخواهد رفت و پس از خداحافظی از فوتبال این اتفاق رخ خواهد داد.

ثالثاً بازیکنی که به عنوان یک بازیکن ساده از خرم اباد به فوتبال ایران معرفی شد، در نهایت پس از کش و قوس های فراوان در خصوص کارت ملی و سن واقعی اش که ابهامات در خصوص سن واقعی و هویت واقعی او هنوز هم مشخص نشده، می تواند با مدرک تحصیلی، فوتبال را ترک کند.

در واقع بازگشت بیرو به پرسپولیس یک تیر و سه نشان خواهد بود.

اما آنچه مسلم است، دیگر خبری از برانکو و مدافعین با کیفیتی همچون شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان و سید جلال حسینی در ساختار دفاعی پرسپولیس نیست و او با بازگشتش به پرسپولیس ریسک بزرگی را پذیرفته است چرا که اگر قرار باشد در فصل آتی نیز پرسپولیس مثل فصل جاری، به همین سبک از حریفان گل بخورد، بیرانوند حتی رویای حضور در جام جهانی را هم از سر باید خارج کند چرا که دروازه بان چالاکی مثل سیدحسین حسینی با عملکرد درخشان، منتظر لغزش دروازه بانان فعلی تیم ملی هستند تا جایگاه خود را در لیست نهایی اسکوچیچ در جام جهانی تثبیت کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید