کد خبر:35247
پ

قانون جدید استفاده از بازیکنان خارجی در لیگ قهرمانان آسیا 2022

🔸مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2022 قرار است از اردیبهشت ماه 1401 برگزار شود و در این فصل از رقابت های آسیایی از ایران تنها فولاد و سپاهان حضور دارند و استقلال و پرسپولیس از حضور در بازی ها محروم هستند. 🔸شبکه «دبی اسپورت» شب گذشته اعلام کرد، اولین و مهمترین تغییر در فرمت […]

🔸مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2022 قرار است از اردیبهشت ماه 1401 برگزار شود و در این فصل از رقابت های آسیایی از ایران تنها فولاد و سپاهان حضور دارند و استقلال و پرسپولیس از حضور در بازی ها محروم هستند.

🔸شبکه «دبی اسپورت» شب گذشته اعلام کرد، اولین و مهمترین تغییر در فرمت پیش رو که به شدت به ضرر باشگاه های کشورمان است احتمال رقابت باشگاه‌های شرق و غرب آسیا از مراحل حذفی است.

🔸این رسانه اماراتی خبر داد فرمول استفاده از بازیکنان خارجی در لیگ قهرمانان آسیا 2022 به شکل 5+1 خواهد شد. یعنی هر تیم می تواند با 5 بازیکن خارجی و یک آسیایی وارد زمین بازی شود.

🔸این قانون نیز به ضرر نمایندگان ایران است و بیشترین منفعت را از این قانون عربستان می برد. چون لیگ عربستان اکنون مجاز به جذب 7 لژیونر خارجی برای هر تیم است و عربستانی ها با تمام قوا وارد میدان رقابت های آسیایی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید