کد خبر:7529
پ

قابل توجه متوهمین لابی اعراب در AFC | الهلال با 9 بازیکن مجبور به ادامه بازیها

در حالی که در چند روز گذشته برخی رسانه های معلوم الحال که به واسطه صحبتهای مسئولین پرسپولیس از لابی اعراب در AFC صحبتهای بدون پشتوانه ای مطرح کرده بودند، بزرگترین لابی عربی در AFC یعنی عربستانی ها که صاحب کرسی در کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند، نتوانستند مانع از برگزاری بازی های الهلال به واسطه […]

در حالی که در چند روز گذشته برخی رسانه های معلوم الحال که به واسطه صحبتهای مسئولین پرسپولیس از لابی اعراب در AFC صحبتهای بدون پشتوانه ای مطرح کرده بودند، بزرگترین لابی عربی در AFC یعنی عربستانی ها که صاحب کرسی در کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند، نتوانستند مانع از برگزاری بازی های الهلال به واسطه کمبود بازیکن این تیم شوند.  به واسطه شیوع گسترده ویروس کرونا در اردوی الهلال، بسیاری از بازیکنان این تیم از لیست الهلال خارج شدند و این تیم با 9 بازیکن و 3 دروازه بان در بازیها باقی مانده و AFC به آنها اعلام کرده یا می بایست با همین وضعیت ادامه بازیها را پیگیری کنند و یا الهلال از ادامه بازیها کنار گذاشته خواهد شد و طبق آخرین اخبار فعلاً بازی الهلال و الاهلی لغو شده تا تعداد بازیکنان فعال الهلال (13 بازیکن و دو دروازه بان)به حد نصاب برسد.

 

بر طبق اخبار دریافتی ناظر بازی الهلال و الاهلی، لیست این تیم برای شروع بازی را تائید نکرده است و حال باید منتظر تصمیم AFC ماند و دید آیا نتیجه این بازی 3 بر 0 به سود الاهلی ثبت می شود یا بازی به تعویق می افتد و یا الهلال با این وضعیتش به طور کلی از رقابتها کنار گذاشته می شود.

تکمیلی: دقایقی قبل الهلال در اعتراض به مواضع AFC از لیگ قهرمانان آسیا کناره گیری کرد. کناره گیری الهلال از لیگ قهرمانان آسیا چالش بزرگی برای AFC خواهد بود و به نظر می رسد با این شرایط، الاهلی امارات یا پاختاکور حریف بعدی استقلال در مرحله حذفی باشند.

 

قابل توجه متوهمین لابی اعراب در AFC | الهلال با 9 بازیکن مجبور به ادامه بازیها

قابل توجه متوهمین لابی اعراب در AFC | الهلال با 9 بازیکن مجبور به بازی شد

این موضوع قابل تامل برای آن دسته از متوهمین وطنی قابل توجه است که با نتیجه نگرفتن تیم محبوب خود و برای توجیه ناکامی، شروع به اتهام زنی به AFC  کردند.

 

گفتنیست الهلال عربستان، حریف بعدی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا است و در صورتی که این تیم از جدول مسابقات کنار گذاشته شود، احتمال رویارویی استقلال با پاختاکور یا الاهلی وجود دارد.

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • تاج 24 سپتامبر 2020 / 6:35 ق.ظ

    اصلا این لهلال مگه چیه!؟ مگرنه اینکه همیشه زیر دست و پای تاج ایران له میشه!؟ مگرنه اینکه ریتمی بخواد قهرمان آسیا بشه مثل تاج باید عمه تیمهای آسیایی رو ببره!؟

  • ناشناس 23 سپتامبر 2020 / 10:22 ب.ظ

    لابی فقط خودتون که با ۵تا بازیکن کرونایی بازیو به تعویق انداختید بعد ۲ روزم یه دفعی خوب شدن

    • حجت 24 سپتامبر 2020 / 6:58 ق.ظ

      این قانون رو خود سازمان لیگ گذاشته بود. قبل از شروع بازیها و استقلالم به حد نصابش رسید و لغو شد بازیش. خیلی پیچیده نیس فهمش

  • حسین 23 سپتامبر 2020 / 10:01 ب.ظ

    قابل توجه سازمان لیگ ایران که بازی استقلال مقابل پارس جنوبی جم را موقعی که استقلال بهانه کرونای بازیکنانش را مطرح کرد بی جهت لغو کرد و موجب سقوط این تیم گردید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید