کد خبر:32115
پ

فیلم کنسرت جنجالی امیر تتلو در استانبول ترکیه 18+

انتشار فیلم کنسرت جنجالی امیر تتلو در استانبول ترکیه حواشی زیادی در پی داشته است. در کنسرت جدید امیر تتلو یا همان امیرحسین مقصودلو، دختری در روی صحنه شلوار خواننده غیرمجاز ایران را پائین می کشد و در ادامه روی صحنه با طراحی تتو به طور زنده یکی از جنجالی ترین کنسرت های خواننده های […]

انتشار فیلم کنسرت جنجالی امیر تتلو در استانبول ترکیه حواشی زیادی در پی داشته است. در کنسرت جدید امیر تتلو یا همان امیرحسین مقصودلو، دختری در روی صحنه شلوار خواننده غیرمجاز ایران را پائین می کشد و در ادامه روی صحنه با طراحی تتو به طور زنده یکی از جنجالی ترین کنسرت های خواننده های ایرانی در استانبول رقم می خورد که به زد و خورد هواداران و منتقدین تتلو منجر می شود.

 

شب گذشته ۲۹ مهرماه،‌ تتلو، خواننده ایرانی در استانبول کنسرتی بزرگ برگزار کرد که استقبال از این کنسرت و تصاویر حواشی آن واکنش‌ برانگیز شد.‌
هر دو گروه منتقد و طرفدار تتلو در شبکه‌های اجتماعی درباره اتفاق‌های این کنسرت صحبت کردند از ازدحام و دعوای طرفداران بیرون سالن گرفته تا کارهایی او که هنگام اجرا انجام داد. مانند تتو کردن روی صحنه و لحظه‌ای که یکی از زنان رقصنده در کنسرت شلوار او را از پایش درآورد.
کنسرت‌های تتلو قبلا هم جنجال به پا کرده بود. مثلا او پیشتر هم در اجرای خود در شهر تفلیس گرجستان به طرفدارانش گفته بود می‌رود ‘گل’ بکشد که موجب جنجال شده بود.

 

فیلم کنسرت جنجالی امیر تتلو در استانبول ترکیه 18+

کلیدواژه : امیر تتلومتفرقه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید