کد خبر:38255
پ

فیلم هذیان گویی نادر فریاد شیران در خصوص انتخاب قلعه نویی در تیم ملی

نادر فریاد شیران دستیار محمد مایلی کهن که سالها در فدراسیون های تمام رنگی قرمز در تیم ملی حضور داشت؛ قبل از خروجی جلسه دیروز در فدراسیون فوتبال در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی، در پخش زنده شبکه خبر صحبتهای عجیبی را مطرح کرد بیشتر شبیه به هذیان گویی بود تا بیان واقعیات! امروز […]

نادر فریاد شیران دستیار محمد مایلی کهن که سالها در فدراسیون های تمام رنگی قرمز در تیم ملی حضور داشت؛ قبل از خروجی جلسه دیروز در فدراسیون فوتبال در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی، در پخش زنده شبکه خبر صحبتهای عجیبی را مطرح کرد بیشتر شبیه به هذیان گویی بود تا بیان واقعیات! امروز با ابقای اسکوچیچ باید حال استاد فریادشیران را پرسید که چه شد آن قاطعیتی که در مورد انتخاب قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی گفتید؟ این صحبتها را تنها می توان از دهان نعشه مجازی معلوم الحال که پای منقل پست و استوری می گذارد شنید نه شما جناب فریاد شیران!

فیلم هذیان گویی نادر فریاد شیران در خصوص انتخاب قلعه نویی در تیم ملی

فریادشیران در اتهامی واضح در پخش زنده، میرشاد ماجدی را به انتخاب های رنگی در تیم ملی متهم کرد و این در حالیست که همه ارکان فدراسیون و حتی اطرافیان اسکوچیچ را باند قرمز تشکیل داده است! سناریوی یا خیمه شب بازی که روز گذشته در فدراسیون فوتبال در خصوص ابقای اسکوچیچ شاهد بودیم اینگونه بود که با مطرح کردن نامهایی همچون قلعه نویی و کیروش، افکار عمومی را طوری برانگیخته کنند که مبادا این دو مربی به نیمکت تیم ملی بازگردند و اگر قرار بر بازگشت اینها است، همان اسکوچیچ بهتر است! بازی با نام علی دایی نیز یک حربه برای آقایان بود تا از زیر فشار افکار عمومی خارج شوند وگرنه قبل از ارائه پیشنهاد هم می دانستند علی دایی آن را نخواهد پذیرفت و تنها برای خالی نبودن عریضه، این پیشنهاد ارائه شد و دایی نیز با علم به همه این موارد، برخورد سردی با وزیر ورزش در ضیافت شب گذشته در کیش داشت.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید