کد خبر:33519
پ

فیلم خطای رضا اسدی در صحنه گل دوم پرسپولیس به هوادار

به نظر می ردسس اشتباه داوری در حد فاجعه به جزئی از DNA فوتبال ایران تبدیل شده به طوری که اگر در یک مسابقه اشتباه تاثیرگذار در نتیجه نهایی رقم نخورد، ظاهراً آن قضاوت برای داور مذکور قضاوت ایده آلی محسوب نمی شود و در هفته های اخیر شاهد افزایش شدت ضعف داوران در لیگ […]

به نظر می ردسس اشتباه داوری در حد فاجعه به جزئی از DNA فوتبال ایران تبدیل شده به طوری که اگر در یک مسابقه اشتباه تاثیرگذار در نتیجه نهایی رقم نخورد، ظاهراً آن قضاوت برای داور مذکور قضاوت ایده آلی محسوب نمی شود و در هفته های اخیر شاهد افزایش شدت ضعف داوران در لیگ برتر و اشتباهات پیاپی آنها هستیم. پس از انتشار تصاویر خطای هند بازیکن هوادار در صحنه گل دوم این تیم به پرسپولیس، اینبار فیلم خطای رضا اسدی در صحنه گل دوم پرسپولیس به هوادار منتشر شده که اعتبار قضاوت داور این بازی را به کلی زیر سوال برد. جدای از نتیجه بازی، خطای اسدی روی مدافع هوادار به قدری واضح بود که محال است داور یا کمک های او ندیده باشند اما در این صحنه نیز مثل دربی 97، داور شهامت اعلام آن در دقایق پایانی به ضرر پرسپولیس را نداشت.

هر چه که هست، دو تیم در این بازی حساب خود با داور را تسویه کردند و اگر گل دوم هوادار به پرسپولیس خطا بوده باشد، گل دوم پرسپولیس به هوادار نیز از خطای مسلم بازیکن پرسپولیس روی مدافع هوادار به دست آمد که مانع از پرش او با سیامک نعمتی شد.

 

فیلم خطای رضا اسدی در صحنه گل دوم پرسپولیس به هوادار

 

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • علی 12 دسامبر 2021 / 1:40 ب.ظ

    شلیک دقیق سردار به قلب مافیا باعث شده مافیا به زمین بیافته و نفس های آخرشو بکشه . اون از مات شدن درودگر دروغگوی فاسد که خفه خون گرفته و بزودی با اردنگی از فوتبال پرتش میکنند بیرون و اونم از اخراج یار غار فاسد معروف سلطانیفر . فقط یکی دو نفر فاسد دیگه مثل اون مردک علی نژاد باقی موندند که فعلا از ترس خفه شدند . جام امسال و سالای دیگه مال استقلال قهرمانه انشالله.

  • علی 12 دسامبر 2021 / 1:23 ب.ظ

    اگه قضاوت داوران درست باشه لنگپلیس حتی تو 5 تیم اول جدول هم نیست .

  • رضا 9 دسامبر 2021 / 9:21 ب.ظ

    هفته دهم‌ هم استقلال زودتر از پرسپولیس بازی میکند. انتقام سازمان لیگه؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید