کد خبر:13219
پ

فیلم لفظ منشوری فکری در انتهای بازی فولاد وایرال شد

محمود فکری، سرمربی استقلال نتوانست برد تیمش در هفته اول مقابل مس رفسنجان را اینبار برابر فولاد 10 نفره تداوم بخشد و شاگردان او باختی تلخ را در فولاد آره نا تجربه کردند تا با سه امتیاز به کار خود در هفته دوم پایان دهند.   فیلم لفظ منشوری فکری در انتهای بازی فولاد وایرال […]

محمود فکری، سرمربی استقلال نتوانست برد تیمش در هفته اول مقابل مس رفسنجان را اینبار برابر فولاد 10 نفره تداوم بخشد و شاگردان او باختی تلخ را در فولاد آره نا تجربه کردند تا با سه امتیاز به کار خود در هفته دوم پایان دهند.

 

فیلم لفظ منشوری فکری در انتهای بازی فولاد وایرال شد

فیلم توهین منشوری فکری به نکونام وایرال شد

فکری، سرمربی استقلال نتوانست برد تیمش در هفته اول مقابل مس رفسنجان را اینبار برابر فولاد 10 نفره تداوم بخشد و شاگردان او باختی تلخ را در فولاد آره نا تجربه کردند تا با سه امتیاز به کار خود در هفته دوم پایان دهند. فکری و جواد نکونام که از گذشته تا به امروز رابطه چندان حسنه‌ای به نظر می‌رسد با یکدیگر ندارند، اینبار در یک دیدار حساس در شرایطی روبروی یکدیگر قرار گرفتند که نتیجه در نهایت به سود سرخپوشان فولاد خوزستان خاتمه یافت.

 

محمود فکری که فصل قبل به عنوان سرمربی در نساجی مازندران حضور داشت، در 10 مسابقه که روی نیمکت این تیم بود، 4 برد و 6 تساوی را کسب کرد تا بدون باخت در لیگ برتر به استقلال بیاید. این مربی در این فصل در استقلال هفته اول را مقابل مس رفسنجان پیروز شد، اما امروز در دوازدهمین بازی خود در لیگ برتر در قامت سرمربی آبی پوشان، نتیجه را مقابل فولاد واگذار کرد تا نخستین شکست خود را در  لیگ برتر تجربه کند.

 

نکته عجیب اما جایی بود که محمود فکری، سرمربی استقلال در پایان بازی و در زمان خوش و بش بازیکنان و اعضای دو تیم، جملاتی زشت و باورنکردنی را در گفتگویی کوتاه که با قاسمی نژاد، بازیکن فولاد خوزستان داشت، متوجه جواد نکونام کرد.

 

فکری که به نظر می‌رسد متوجه جایگاه خود روی نیمکت استقلال نیست که باعث می‌شود توجه تمام دوربین‌ها به سمت حرکات و جملات او برود، در این گفتگوی چند ثانیه‌ای که به سرعت در فضای مجازی وایرال شده، با کلماتی زشت و باورنکردنی به نمایش تیم حریف تاخت که البته برخی مخاطب لفظ زننده فکری را جواد نکونام دانسته اند که به نظر نمی رسد این ادعا درست باشد چرا که او اسمی از نکونام نیاورد .

منبع
ایلنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید