کد خبر:43878
پ

فیلم افشای بی سوادی فتح اله زاده در علم حسابداری توسط قربان زاده

در مناظره جنجالی شب گذشته علی فتح اله زاده و قربان زاده علاوه بر اینکه مشخص شد 110 میلیارد از بودجه ورودی به این باشگاه گم شده است و فتح اله زاده دو بار چک هایی که در اختیار داشته را پاس کرده، سندی باورنکردنی افشا شد که باعث تاسف برای فوتبال ایران است. در […]

در مناظره جنجالی شب گذشته علی فتح اله زاده و قربان زاده علاوه بر اینکه مشخص شد 110 میلیارد از بودجه ورودی به این باشگاه گم شده است و فتح اله زاده دو بار چک هایی که در اختیار داشته را پاس کرده، سندی باورنکردنی افشا شد که باعث تاسف برای فوتبال ایران است.

در برنامه شب گذشته قربان زاده با انتقاد شدید از انتخابات سیاسی وزرای ورزش برای اعطای مدیرعاملی به افراد، این حقیقت تلخ را افشا کرد که دکتر علی فتح اله زاده هیچ سواد آکادمیکی در خصوص ساده ترین مسائل مالی و حسابداری ندارد. به واقع چنین فردی شایسته حضور در راس مدیریت یک باشگاه پر هوادار بوده و هست؟ فردی که تنها به واسطه فعالیت رسانه ای قدیمش به یکباره سر از عرصه مدیریت در آورد و حالا مشخص شده هیچ سواد آکادمیکی برای مدیرعاملی استقلال ندارد. کدام شرکت را می شناسید که مدیرعاملش چیزی از علم حسابرسی و حسابداری نداند؟ انتظار نداریم همه مدیران عامل جزئی ترین مسائل حسابرسی را بدانند اما سوالی که قربان زاده مطرح کرد ساده ترین سوالی است که می توان از یک دانشجوی مقطع کاردانی حسابداری پرسید. آیا مدیرعامل باشگاه استقلال نباید جواب این سوال را می دانست؟ با این وجود چطور صورت های مالی را بررسی می کرده است؟

شاید همین عدم آگاهی فتح اله زاده به مسائل مالی بوده که با افتخار از تامین 160 میلیارد تومان در سه ماه گذشته گفت اما نمی دانست تامین مالی به شکل وام و قرض افتخاری محسوب نمی شود چرا که باشگاه می بایست مبلغ فوق را با سودش به نهاد وام دهنده پرداخت کند!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید