کد خبر:30802
پ

فوری | کریستیانو رونالدو از هم تیمی هایش در یوونتوس خداحافظی کرد

به نظر می رسد بمب بعدی نقل و انتقالات اروپا در تابستان 2021 در حال انفجار است و پس از پیوستن مسی به PSG اینبار خبر پیوستن رونالدو به منچسترسیتی یا منچستریونایتد  به بزرگترین اتفاق فوتبال جهان در تابستان 2021 تبدیل خواهد شد.   فوری | کریستیانو رونالدو از هم تیمی هایش در یوونتوس خداحافظی […]

به نظر می رسد بمب بعدی نقل و انتقالات اروپا در تابستان 2021 در حال انفجار است و پس از پیوستن مسی به PSG اینبار خبر پیوستن رونالدو به منچسترسیتی یا منچستریونایتد  به بزرگترین اتفاق فوتبال جهان در تابستان 2021 تبدیل خواهد شد.

 

فوری | کریستیانو رونالدو از هم تیمی هایش در یوونتوس خداحافظی کرد

فوری | کریستیانو رونالدو از هم تیمی هایش در یوونتوس خداحافظی کرد

دفایقی قبل کریستیانو رونالدو تنها 40 دقیقه بعد از حضورش در تمرین یوونتوس با هم تیمی های خود خداحافظی کرد و تورین را به مقصد منچستر ترک کرد تا شایعه پیوستنش به یکی از دو تیم شهر منچستر بیش از پیش تقویت شود.

گفته می شود، منچسترسیتی حاضر شده برای ستاره پرتغالی و البته 36 ساله یوونتوس مبلغ 35 میلیون پوند به رونالدو پرداخت کند و 30 میلیون پوند نیز به یوونتوس بابت بند فسخ بدهد تا دو قطبی(17429) پاری سن ژرمن و منچسترسیتی در فوتبال اروپا شکل بگیرد. اما در ساعات گذشته مدیر برنامه های رونالدو یعنی خورخه مندز، مدعی شده مذاکرات با منچسترسیتی متوقف شده و موکلش در مذاکره با منچستریونایتد قرار دارد.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • علیسان 27 آگوست 2021 / 4:29 ب.ظ

    17429

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید