کد خبر:26598
پ

فوری | پیشنهاد رسمی تاتنهام برای خرید مهدی طارمی

سایت پرتغالی OJogo مدعی شد که تاتنهام برای خرید مهدی طارمی با باشگاه پورتو ارتباط برقرار کرده و طارمی از گزینه های جانشینی هری کین توی تاتنهام محسوب می شود.   فوری | پیشنهاد رسمی تاتنهام برای خرید مهدی طارمی البته پورتو اعلام کرده علاقه ای به فروش طارمی ندارد و در این شرایط باشگاه […]

سایت پرتغالی OJogo مدعی شد که تاتنهام برای خرید مهدی طارمی با باشگاه پورتو ارتباط برقرار کرده و طارمی از گزینه های جانشینی هری کین توی تاتنهام محسوب می شود.

 

فوری | پیشنهاد رسمی تاتنهام برای خرید مهدی طارمی

فوری | پیشنهاد رسمی تاتنهام برای خرید مهدی طارمی

البته پورتو اعلام کرده علاقه ای به فروش طارمی ندارد و در این شرایط باشگاه های خواهان وق ستاره ایرانی پورتور در صورت تمایل می بایست بند جدایی 60 میلیون یورویی او را فعال کنند که به نظر می رسد اتفاقی بسیار بعید در نقل و انتقالات تابستان امسال باشد.

اگرچه تیم های متمول انگلیسی در شرایطی که مجبور به جایگزین کردن یک ستاره به جای ستاره دیگر باشند از این دست ولخرجی ها انجام می دهند و اگر طارمی را فصصل بعد با شماره 10 تاتنهام دیدید، تعجب نکنید.

 

گفتنیست لیگ برتر انگلیس در سالهای اخیر میزبان بسیاری از وق ستاره ها از وتبال پرتغال بوده که از آن جمله می توان به کریستیانو رونالدو و برونو فرناندز اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید