کد خبر:21463
پ

فوری | پنجره نقل و انتقالات داخلی پرسپولیس باز شد

دقایقی پیش سازمان لیگ، پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس را باز کرد تا مهدی ترابی و شهریار مغانلو دو خرید جدید پرسپولیس برای همراهی این تیم مشکلی نداشته باشند.   فوری | پنجره نقل و انتقالات داخلی پرسپولیس باز شد پس از اینکه فدراسیون فوتبال، پنجره نقل و انتقالات داخلی پرسپولیس را به دلیل بدهی […]

دقایقی پیش سازمان لیگ، پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس را باز کرد تا مهدی ترابی و شهریار مغانلو دو خرید جدید پرسپولیس برای همراهی این تیم مشکلی نداشته باشند.

 

فوری | پنجره نقل و انتقالات داخلی پرسپولیس باز شد

فوری | پنجره نقل و انتقالات داخلی پرسپولیس باز شد

پس از اینکه فدراسیون فوتبال، پنجره نقل و انتقالات داخلی پرسپولیس را به دلیل بدهی سنگین این تیم به طلبکاران داخلی بست و کمیته تعیین وضعیت مانع از صدور کارت بازی برای مهدی ترابی در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان شد، با رایزنی های صورت گرفته به صورت تلفنی در 24 ساعت گذشته و با توجه به اسناد موجود در فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه روند پرداخت بدهی ها در روال اداری قرار دارد، سازمان لیگ رسماً اعلام کرد که پنجره نقل و انتقالات داخلی پرسپولیس باز است و این تیم می تواند قرارداد بازیکنان جدیدی خود را ثبت کرده و از آنها در بازیهای بعدی استفاده نماید.

 

جزئیات زیادی از نحو باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس منتشر نشده است و مشخص نیست آیا با پرداخت همه طلب طلبکاران این پنجره باز شده یا فدراسیون فوتبال با درخواست پرسپولیس مبنی بر مهلت زمانی برای پرداخت شاکیان موافقت کرده است و یا توافقی بین باشگاه پرسپولیس و شاکیان انجام شده و به فدراسیون فوتبال ارائه شده است. اما آنچه مسلم است تا ساعاتی دیگر، سوشا مکانی در خصوص این اتفاق موضع گیری خواهد کرد چرا که اگر طلب او تا انتهای هفته پرداخت نشود، او تهدید به گزارش به AFC کرده است.

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • ایران 7 مارس 2021 / 9:45 ب.ظ

    تاکور شود هر آنکه نمی تواند موفقیتهای پرسپولیس کبیر را ببیند انشاالله تعالی

    • ابی 7 مارس 2021 / 10:16 ب.ظ

      بله با حق خوری و هوچگری و مظلوم نمایی و لجن بودن و کثیف بودن بایدم خوشحال باشید چون بویی از عدالت و شرافت نبردین

  • ناشناس 7 مارس 2021 / 7:07 ب.ظ

    لیگ را دوباره به کثافت کشید تیم حکومتی. زیر ۲۴ ساعت ۳۰ میلیارد جور شد!!!

  • استراماچونی 7 مارس 2021 / 6:59 ب.ظ

    دستور از بالاست. تیم حکومتی هیچوقت تنها نمی ماند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید