کد خبر:8783
پ

فوری | محمود فکری سرمربی استقلال شد

دقایقی پیش فرهاد مجیدی به عنوان اولین فردی که سرمربیگری فکری در استقلال را تبریک گفت، پرده از انتخاب نهایی هیئت مدیره برداشت.   کارنامه و رزومه محمود فکری سرمریی جدید استقلال   فوری | محمود فکر ی سرمربی استقلال شد بدین ترتیب به نظر می رسد استقلال با محمود فکری که عملکرد درخشانی در […]

دقایقی پیش فرهاد مجیدی به عنوان اولین فردی که سرمربیگری فکری در استقلال را تبریک گفت، پرده از انتخاب نهایی هیئت مدیره برداشت.

 

کارنامه و رزومه محمود فکری سرمریی جدید استقلال

 

فوری | محمود فکر ی سرمربی استقلال شد

فوری | محمود فکر ی سرمربی استقلال شد

بدین ترتیب به نظر می رسد استقلال با محمود فکری که عملکرد درخشانی در نیم فصل دوم با نساجی از خود بر جای گذاشت اکنون می تواند در مسیر بهتری قدم بردارد چرا که با اعلام زمان شروع لیگ برتر که 10 آبان است، او کمتر از 30 روز دیگر برای انجام کارهای بدنسازی و موارد تاکتیکی با بازیکنان فرصت دارد و از همین فردا هم کار خود را آغاز کند، به نظر می رسد باز هم به هفته های ابتدایی فصل نمی رسد و بدن بازیکنان این تیم هنوز در گیر و دار بدنسازی مجدد خواهد بود.

 

پست فرهاد مجیدی برای محمود فکری

 

مسئولان باشگاه استقلال با محمود فکری برای قبول سرمربیگری این تیم به توافق کامل رسیدند و این مساله در رسانه‌ها نیز مطرح شده است. از این رو مدیران نساجی که با فکری برای لیگ بیستم قرارداد دارند نسبت به توافق فکری و استقلال ناراحتند.

مدیران نساجی با توجه به اینکه از مذاکره استقلال و فکری بی اطلاع بودند و هنوز به طور رسمی رضایتنامه این مربی را برای حضور در جمع آبی ها صادر نکردند، قصد شکایت از باشگاه استقلال را کرده‌اند.

باشگاه استقلال در بین گزینه‌های ایرانی جهت همکاری برای فصل آتی امروز با محمود فکری توافق کرده و قرار است او به زودی به عنوان سرمربی رسمی از سوی باشگاه معرفی شود.
بی تردید بدون تایید مسئولان نساجی حضور فکری در استقلال غیرقانونی است و باید دید چه اتفاقاتی طی روزهای آینده رخ می‌دهد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 5 اکتبر 2020 / 7:01 ب.ظ

    لعنت به شرافت و مردانگی نداشته نساجی مازندران! تا ثانیه پیش از این خبر تمام خبرگزاریها به اتفاق از موافقت و تایید و اجازه کامل مدیران نساجی برای رفتن فکری به تاج بزرگ مینوشتند. اما در کمال تعجب یهویی از دبه کردن و بی شرفی و پست فترتی نساجی چی ها باخبر شدیم!!!!!!!!!!!!؟ اوج بی شرافتی و کثافتی در نساجی مازندران! شاید همان جریانهای مخفی این چنددهه که همواره درپی نابودی تاج ایران هستند در این سیرک جدید نقش دارند!؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید