کد خبر:11170
پ

فوری | علی کریمی به اس سی قطر پیوست

سرانجام پس از گمانه زنی های فراوان مبنی بر تیم بعدی علی کریمی، طبق پیش بینی او به تیم اس سی قطر که پیشتر خواهان جذب بشار رسن شده بود پیوست.   فوری | علی کریمی به اس سی قطر پیوست عکس علی کریمی با پیراهن اس سی قطر   کریمی که مدتهاس در ایران […]

سرانجام پس از گمانه زنی های فراوان مبنی بر تیم بعدی علی کریمی، طبق پیش بینی او به تیم اس سی قطر که پیشتر خواهان جذب بشار رسن شده بود پیوست.

 

فوری | علی کریمی به اس سی قطر پیوست

عکس علی کریمی با پیراهن اس سی قطر

عکس علی کریمی با پیراهن اس سی قطر

 

کریمی که مدتهاس در ایران حضور دارد، با تعلل در تمدید قرارداد خود با استقلال یا انتخاب پیشنهاد سنگین سپاهان سرانجام معادلات را بر هم زد و به تیم قطری پیوست. او نیز از جمله بازیکنانی بود که در قطر، کارش را با تیم قطری تمام کرده بود و با پیشنهادی که در جیب داشت تنها به چانه زنی با باشگاه های ایرانی پرداخت و در نهایت پیشنهاد تیم قطری را بهتر تشخیص داد و به این تیم قطری پیوست.

 

پیشتر چند بازیکن تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از جمله بشار رسن، روزبه  چشمی، شجاع خلیل زاده و … مذاکرات پنهان خود در جریان لیگ قهرمانان آسیا برای پیوستن به تیم های قطری را انجام داده بودند.

رسمی | علی کریمی به اس سی قطر پیوست

با انجام این انتقال، خیال پرسپولیسی ها از بابت انتقال بشار رسن به تیم قطری راحت شد چرا که این تیم سهمیه آسیایی خود را که قرار بود به جذب بشار رسن بدهد به علی کریمی داد و قید خرید بشار رسن را زد.

 

گفته می شود اف سی قطر برای دو فصل، مبلغی حدود یک و نیم میلیون دلار به علی کریمی می پردازد.

ساموئل اتوئو ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی کامرون از جمله معروف ترین بازیکنانی است که در سالهای گذشته در این تیم قطری توپ زده است.

کلیدواژه : استقلالعلی کریمی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید