کد خبر:6862
پ

فوری | علیرضا منصوریان سرمربی تراکتور شد

خبرگزاری تسنیم دقایقی پیش از توافق نهایی علیرضا منصوریان با مسئولین تیم تراکتور برای فصل بیستم پرده برداشت.   فوری | علیرضا منصوریان سرمربی تراکتور شد حال ابتدا باید منتظر تائید و تکذیب های همیشگی در فوتبال ایران از سوی طرفین ماجرا باشیم و سپس به اصل ماجرا بپردازیم که چطور محمدرضا زنوزی هدایت پرشورها […]

خبرگزاری تسنیم دقایقی پیش از توافق نهایی علیرضا منصوریان با مسئولین تیم تراکتور برای فصل بیستم پرده برداشت.

 

فوری | علیرضا منصوریان سرمربی تراکتور شد

فوری | علیرضا منصوریان سرمربی تراکتور شد

حال ابتدا باید منتظر تائید و تکذیب های همیشگی در فوتبال ایران از سوی طرفین ماجرا باشیم و سپس به اصل ماجرا بپردازیم که چطور محمدرضا زنوزی هدایت پرشورها را به علیرضا منصوریانی که در چند فصل اخیر نتایج خوبی با تیم های تحت هدایتش نگرفته است.

 

ساکت الهامی که طبق انتظار با محرومیت 6 ماهه به واسطه اتفاقات فینال جام حذفی رو به رو شد، خود به خوبی می دانست که دیگر جایی در کادر فنی فصل آتی تراکتور نخواهد داشت و زودتر از موعد استعفا داد تا دست مدیران تراکتور برای انتخاب سرمربی جدیدباز باشد.

 

پی نوشت: تنها دوره موفقیت علیرضا منصوریان در مدت حضورش در تیم نفت بود که بسیاری بر این عقیده اند، موفقیت او به واسطه زیرساختی بود که فصل قبلش، یحیی گل محمدی در آنجا پیاده کرده بود و پس از آن منصوریان نه در تیم ملی نه در تیم امید و نه در تیمهای استقلال و ذوب آهن، نتوانست موفقیت چشمگیری به دست بیاورد تا خود را به عنوان یک مربی کاربلد در فوتبال ایران معرفی کرده باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید