کد خبر:9217
پ

بیانیه شدید اللحن النصر خطاب به AFC: اسناد به موقع بودن شکایت را داریم!

باشگاه النصر عربستان نسبت به تصمیم کمیته انضباطی AFC بیانیه رسمی منتشر کرد.   اشتباه سرتیم وکلای النصر در شکایت مجدد از پرسپولیس    شوک به پرسپولیس در بیانیه النصر علیه AFC: اسناد به موقع بودن شکایت را داریم! رئیس هیئت مدیره النصر مدعی شد تمامی مراحل و روال قانونی ثبت تخلف پرسپولیس در استفاده […]

باشگاه النصر عربستان نسبت به تصمیم کمیته انضباطی AFC بیانیه رسمی منتشر کرد.

 

اشتباه سرتیم وکلای النصر در شکایت مجدد از پرسپولیس

 

 شوک به پرسپولیس در بیانیه النصر علیه AFC: اسناد به موقع بودن شکایت را داریم!

فوری | شوک به پرسپولیس در بیانیه النصر علیه AFC: اسناد به موقع بودن شکایت را داریم!

رئیس هیئت مدیره النصر مدعی شد تمامی مراحل و روال قانونی ثبت تخلف پرسپولیس در استفاده از بازیکنان غیرمجاز پرسپولیس را به درستی انجام داده اند و در فاصله دو ساعت بعد از بازی، این اعتراض به ثبت رسیده است و تمامی اسناد و مدارک پرداخت هزینه اعتراض مربوط به این موضوع موجود می باشد.

مدیران النصر در بیانیه خود به این نکته نیز اشاره کرده اند که با توجه به اینکه شکایت آنها عطف به ماده 59 رد شده آنها برای شکستن این رای به استیناف AFC شکایت خواهند کرد و اگر در آنجا نیز به نتیجه نرسند، قطعاً به CAS شکایت می کنند چرا که از قانونی بودن روند اعتراض خود اطمینان دارند.

 

از ظواهر امر به نظر می رسد کمیته انضباطی AFC در کمتر از 5 دقیقه حکم رد شکایت النصر از پرسپولیس را بدون مطالعه موضوع شکایت صادر کرده است چرا که در خبری که AFC در این خصوص منتشر کرد، علت رد شکایت النصری ها عدم طی روال اداری توسط آنها عنوان شده که اکنون النصری ها معتقدند مدارکی در اختیار دارند که این اعتراض در فرصت قانونی به ثبت رسیده است.

مقامات النصر مدعی شده اند این تصمیم کمیته انضباطی AFC از ان جهت با ابهام رو به روست چرا که اگر آنها نمی دانستند اعتراض النصری ها خارج از تایم قانونی اعتراض صورت گرفته، پس علت این اتلاف وقت و دفاعیه خواستن از پرسپولیس و استعلام از فیفا چه بوده است؟

نکته دیگری که النصری ها در فضای مجازی به آن اشاره کرده اند این است که به موجب بند 59.3 اگر اعتراض النصر مورد قبول واقع نمی شد، علی القاعده این تیم می بایست با جریمه مواجه می شد که این اتفاق رخ نداد تا مشخص شود، النصری ها در موضوع شکایت، بازنده پرونده نیستند.

 

یکی دیگر از موارد عجیب حکم صادره نیز در جمله آخر نهفته است که AFC مدعی شده هیچ توضیح اضافه ای بابت این حکم ارائه نخواهد کرد که پیشتر در احکام صادره چنین جمله ای را شاهد نبودیم.

 

تصویر حکم کمیته انضباطی AFC

فوری |حکم نهایی AFC اعلام شد : شکایت النصر رد شد

 

گفتنیست اخباری که از منع شکایت النصر به CAS در برخی رسانه ها منتشر شده، معتبر نمی باشند چرا که CAS نهادی مستقل از فیفا است و حتی بسیاری از شکایاتی که در فیفا به مشکل برخورد می کنند، به CAS ارجاع داده می شود و هیچ ارتباطی بین CAS و فیفا وجود ندارد چرا که کاس در واقع دادگاه حکمیت ورزش (کلیه ورزش ها) است و ربطی به کمیته انضباطی فیفا ندارد.

 

پی نوشت: سایت بتاکاپ تنها به پوشش آخرین اخبار و اطلاعات در خصوص این پرونده می پردازد و نفع و ضرری از پیروزی پرسپولیس یا النصر در این پرونده برای مالکین سایت وجود ندارد و هدف از پوشش لحظه ای اخبار این پرونده تنها اطلاعرسانی سریع و دقیق در خصوص تحرکات جدید طرفین دعوا است.

دیدگاه کاربران 5 دیدگاه
  • ناشناس 10 اکتبر 2020 / 2:40 ب.ظ

    توضیح انتهای خبر معلومه که چقدر این سایتهای خبری درمعرض تهدید هستند خیلی راحت یه موضوع فوتبالی رو امنیتی کردند بتاکاپ هم خیلی جرات بخرج داد فقط درج خبر بدون تحلیل رو باطلاع رسوند

  • بهزاد بختیاری 9 اکتبر 2020 / 11:50 ب.ظ

    بنظرم نویسنده ی استقلالی دچار سوزش شدیدی شده و بهتر است جهت رفع سوزش با توجه به سرد شدن هوا از آب خنک استفاده نماید

  • تاج 9 اکتبر 2020 / 9:57 ب.ظ

    به شرف هرچه مرد خوب قسم بتاکاپ جزو سالم ترین و دقیق ترین و مفید و درخدمت حقیقت ترین اخبار برای مردم و محترم ترین خبرگزاری هست که در خدمت مردم ایران است. بنده خودم هوادار تاج هستم اما بارها اخبار و تحلیل هایی بر خلاف دل امثال من از بتاکاپ انتشار یافته منتها چون درست و حقیقت و کامل و حرفه ای بوده سر تعظیم فرود آوردم و همواره از تمام عزیزان باسواد و فعال و حلال بتاکاپ صمیمانه سپاسگزارم. ای کاش طی این ۴۲سال همه رسانه ها و خبرگزاری های فعال در داخل و خارج ایران حداقل نصف خوبیهای بتاکاپ خوب بودند. دراینصورت نه تنها مردم یک دل و آگاه بودند و متحد از بابت افکار بلکه دیگر شاهد چنین دشمنی هایی درقبال تیم های خودی در برابر غریبه ها و اجانب چه از سمت قرمز و چه آبی نبودیم. بخدا این موضع گرفتن های هواداران در مقابل تیم های مملکتشان و ترجیح دادن دشمن به خودی همه نتیجه سیاست کثیف و یکجانبه وزیر و وزارت و اربابان ناپاکشان است. به امی روزی نزدیک که بمانند گذشته هروقت تیم باشگاهی ایرانی بازی با بیگانه داشت دوباره همانطور یکدست همه تیران حامی تیم ایرانی باشند و کری ها و رقابتها را برای بازیهای داخلی آنهم در چارچوب جوانمردانه باشیم. درآن شکل است که دوباره تیم ملی هم اقتدار و اعتبار پیشین را ازنو بدست خواهد آورد.

  • محمد 9 اکتبر 2020 / 7:49 ب.ظ

    آقای نویسنده استقلالی حتما باید النصر جریمه بشه تا شما بی خیال این شکایت بی اساس باشید شخصا به ای اف سی اطلاع میدم که النصر رو جریمه کنند تا شما هم دنبال کارهای دیگرت باشی.

    • میلاد دراگ 9 اکتبر 2020 / 7:58 ب.ظ

      شکایت که با اساس هست داداش . از هر نظر نگاه کنی با اساس ه . اگه بی اساس بود اینطوری ردش نمی کردن . یه هفته همه رو سر کار گذاشتن بعد موقع اعلام رای بگن از اول این شکایت بی اساس بوده ! نه خدایی خودت خنده ت نمیگیره ؟ تنها سایتی هم که پوشش دقیق اطلاعات این پرونده رو داشت بتاکاپ بود و من ممنونم از مدیریتش. هر سایتی رو بری میبینی برای اینکه 4 تا بازدید بگیرن هزارتا دری وری به خورد هوادارای پرسپولیس میدن . خبرانلاین گفته النصر نمیتونه به CAS شکایت کنه چون فیفا رای رو سپرده به AFC . واقعاً خودتون خنده تون نمگیره این خبرا رو میخونید؟ CAS اصلا چه ربطی به فیفا داره که النصر نتونه شکایت کنه! در مورد جزئیات هم که بیانیه النصر موجوده و بی خیال شدن نداره . اطلاعرسانی سریع و دقیق و موثق انجام شده . حالا شاید شما خوشت نیاد این پرونده باز بمونه این یه بحث دیگه س چون احتمال افشای تخلف تیم شما بالا میره. تخلف نکرده باشید که تبرئه می شید اما بار کج به منزل نمی رسه این از من به شما نصیحت . هزار تا لابی هم کنید با شیخ سلمان و چینیا و … اما توی CAS گیر می فتید چون دیگه اونجا اینفانتینو و شیخ سلمان نداره فرش بدید زیر بغلوشن برن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید