کد خبر:21570
پ

فوری | سوشا مکانی مهلت 3 ماهه پرسپولیس را قبول کرد

پس از کش و قوس های فراوان و جار و جنجال سوشا مکانی نسبت به شکایتش به AFC برای دریافت طلبش، ساعاتی پیش وکیل سوشا مدعی شد درخواست مهلت برای پرداخت مطالبات موکلش را تا تاریخ 17 خرداد 1400 قبول کرده است و این دروازه بان هیچ شکایتی از پرسپولیس و فدراسیون فوتبال به AFC […]

پس از کش و قوس های فراوان و جار و جنجال سوشا مکانی نسبت به شکایتش به AFC برای دریافت طلبش، ساعاتی پیش وکیل سوشا مدعی شد درخواست مهلت برای پرداخت مطالبات موکلش را تا تاریخ 17 خرداد 1400 قبول کرده است و این دروازه بان هیچ شکایتی از پرسپولیس و فدراسیون فوتبال به AFC نخواهد برد.

 

فوری | سوشا مکانی مهلت 3 ماهه پرسپولیس را قبول کرد

فوری | سوشا مکانی مهلت 3 ماهه پرسپولیس را قبول کرد

🔺امروز در جلسه ای با جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال حضور یافته و تضمین‌های پرسپولیس برای باز شدن پنجره‌اش را رویت کردم. این باشگاه متعهد شده تا 17 خرداد 1400 تمام بدهی‌هایش که برای آنها رای قطعی صادر شده است تسویه کند.

🔺وی افزود: در صورتی که این بدهی‌ها پرداخت نشود، باشگاه پرسپولیس تمام مجازات‌های مندرج در آئین نامه انضباطی را طبق این تضامین پذیرفته است.

🔺طبق مهلتی که کمیته وضعیت در اختیار پرسپولیس قرار داده باید مطالبات تمام این 24 طلبکار تا آن زمان تسویه شود. رئیس هیات مدیره، مدیرعامل و معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس لیست طلبکاران را امضاء کرده و تعهد داده اند تا 17 خرداد پول آنها را پرداخت کنند.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • رضا 9 مارس 2021 / 12:22 ق.ظ

    بدین ترتیب کل داستان ماست مالی شد و قصه پرسپولیس و‌ پرداخت به ۱۷ طلبکار رفت تا گل نی . با فشار از بالا و تحریک طرفداران از پایین برای توهین به طلبکاران . تمام ۱۷ طلبکار شدن دشمن وطن اگر میخواستن شکایت کنن.!!!

  • ناشناس 9 مارس 2021 / 12:17 ق.ظ

    تهدیدش کردن.تابلوست. از طرف وزارت ورزش

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید