کد خبر:6450
پ

فوری | دی مارتزیو بازگشت استراماچونی به استقلال را تکذیب کرد

از شب گذشته خبری مبنی بر بازگشت قطعی سرمربی ایتالیایی استقلال به این تیم رسانه ای شده اما خبرنگار مشهور ایتالیایی بازگشت استرا به استقلال را تکذیب کرد. سناریوهای نخ نما و تکراری مدیریت استقلال برای عدم بازگشت استراماچونی فوری | دی مارتزیو بازگشت استراماچونی به استقلال را تکذیب کرد جیانلوکا دی ‌مارتزیو، خبرنگار مشهور […]

از شب گذشته خبری مبنی بر بازگشت قطعی سرمربی ایتالیایی استقلال به این تیم رسانه ای شده اما خبرنگار مشهور ایتالیایی بازگشت استرا به استقلال را تکذیب کرد.

فوری | دی مارتزیو بازگشت استراماچونی به استقلال را تکذیب کرد

فوری | دی مارتزیو بازگشت استراماچونی به استقلال را تکذیب کرد

جیانلوکا دی ‌مارتزیو، خبرنگار مشهور شبکه اسکای اسپرت ایتالیا که از نزدیک ترین خبرنگاران به آندره‌آ استراماچونی است در اینستاگرام در پاسخ به کاربران کنجکاو ایرانی که در خصوص احتمال بازگشت مربی ایتالیایی از او سوال پرسیده بودند این موضوع را تکذیب کرد و مدعی شد که هیچ توافقی در این خصوص انجام نشده است.دی مارتزیو پیش از این مذاکره استقلال و استرا را تایید کرده بود.

گفتنیست تمامی شایعات مربوط به حضور استراماچونی در قطر و دیدن بازیهای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نیز توسط سرپرست استقلال تکذیب شده تا بسیاری از گمانه زنی ها مبنی بر بازی با اسم استراماچونی و اتلاف وقت مدیرعامل استقلال به حقیقت نزدیک شده باشد.

البته نیکولا اسکیرا دیگر خبرنگار ایتالیایی همچنان به مذاکرات امیدوار است و در توئیت خود به ملاقات سعادتمند و استرا اشاره کرده است:

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال طی روزهای گذشته با آندره آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی سابق استقلال دیدار داشته است/ سعادتمند در تلاش است تا استراماچونی را برای بازگشت به استقلال متقاعد کند/ مذاکرات استقلال و فدریکو پاستورلو، مدیر برنامه های استراماچونی از طریق یک واسطه به نام داریو کانووی برای همکاری مجدد ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید