کد خبر:11995
پ

فوری | درخواست بخشش محرومیت عیسی آل کثیر رد شد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا دقایقی پیش با انتشار متنی، اعلام کرد درخواست فرجام خواهی پرسپولیس برای رفع محرومیت عیسی آل کثیر رد شده و مهاجم پرسپولیس به مدت شش ماه از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم خواهد بود.   فیلم صحبتهای آل کثیر پس از جلسه استماع   پیشتر اعلام کرده بودیم که خبر منتسب به […]

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا دقایقی پیش با انتشار متنی، اعلام کرد درخواست فرجام خواهی پرسپولیس برای رفع محرومیت عیسی آل کثیر رد شده و مهاجم پرسپولیس به مدت شش ماه از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم خواهد بود.

 

فیلم صحبتهای آل کثیر پس از جلسه استماع

 

پیشتر اعلام کرده بودیم که خبر منتسب به یک خبرنگار عربستانی خیالی که مدعی شده بود محرومیت آل کثیر بخشیده شده، صحت ندارد چرا که امروز صبح جلسه استماع برگزار شد و رای واقعی را در زیر مشاهده می نمائید.

 

فوری | درخواست بخشش محرومیت عیسی آل کثیر رد شد

فوری | درخواست بخشش محرومیت عیسی آل کثیر رد شد

 

طبق حکم اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، عیسی آل کثیر از تمام فعالیت های فوتبالی محروم است و این محرومیت تا ۲ آوریل ۲۰۲۱ معادل ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ ادامه دارد. بدین ترتیب اگر تاریخ شروع لیگ بیستم را 16 آبان در نظر بگیریم او دو سوم لیگ برتر و همچنین بازی هفته هشتم و بیست و یکم را که دربی در آنها برگزار می شود را قطعاً از دست داده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید