کد خبر:11001
پ

تکذیب خداحافظی پل پوگبا از تیم ملی فرانسه به خاطر توهین مکرون به دین اسلام

بر طبق اعلام برخی منابع، پل پوگبا هافبک ملی پوش تیم ملی فرانسه پس از سخنرانی عجیب امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه به دین اسلام، از تیم ملی فرانسه خداحافظی کرد و اعلام کرد هرگز حاضر نیست برای فرانسه ای که رئیس جمهور کشورش این دیدگاه خشن و افراطی را نسبت به دین انسانیت دارد، […]

بر طبق اعلام برخی منابع، پل پوگبا هافبک ملی پوش تیم ملی فرانسه پس از سخنرانی عجیب امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه به دین اسلام، از تیم ملی فرانسه خداحافظی کرد و اعلام کرد هرگز حاضر نیست برای فرانسه ای که رئیس جمهور کشورش این دیدگاه خشن و افراطی را نسبت به دین انسانیت دارد، بازی کند. اما چند ساعت پس از این اطلاعرسانی پوگبا صحبتهای منتسب به خودش را تکذیب کرد.

 

تکذیب خداحافظی پل پوگبا از تیم ملی فرانسه به خاطر توهین مکرون به دین اسلام

فوری | خداحافظی پل پوگبا از تیم ملی فرانسه به خاطر توهین مکرون به دین اسلام

 

مکرون در جدیدترین نطق خود اسلام را منبع تروریزم بین الملل معرفی کرد و از معلمانی که چهره ای خشن از پیامبر اسلام به دانش اموزان خود معرفی می کنند قدردانی و تجلیل کرد.

 

این اتفاق به واسطه مرگ یک معلم افراطی رخ داد که توسط یک مسلمان به قتل رسید؛ معلم 47 ساله در کلاس های درس خود چهره ای خشن از اسلام به دانش اموزان خود نشان می داد و در راه بازگشت به خانه مورد حمله چند جوان مسلمان قرار گرفت و مکرون به پاس زحمات این معلم فقید، بالاترین نشان احترام فرانسه را به وی اهدا کرد و طی یک سخنرانی عجیب، به شدت به دین اسلام تاخت. این اتفاق در حالی رخ داد که اسلام بعد از مسیحیت، دومین دین حاضر در فرانسه به شمار می رود.

 

کانته، پوگبا، اومتیتی، رامی، دمبله، بنجامین مندی، فرلاند مندی، حسام عوار، فکیر، سیدیبه، کیمپمبه، بن یدر، کورت زوما، امباپه بازیکنای مسلمان تیم ملی فرانسه هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید