کد خبر:9715
پ

فوری | بشار رسن برای مذاکرات نهایی وارد باشگاه پرسپولیس شد

پس از عدم حضور بشار رسن در تمرینات صبح امروز پرسپولیس بسیاری بر این عقیده بودند که او دیگر به تهران نخواهد آمد اما دقایقی پیش بشار رسن که تازه وارد ایران شده بود، بلافاصله در باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا پیگیر موارد مالی خود و موضوع قرارداد خود شود.   فوری | بشار رسن […]

پس از عدم حضور بشار رسن در تمرینات صبح امروز پرسپولیس بسیاری بر این عقیده بودند که او دیگر به تهران نخواهد آمد اما دقایقی پیش بشار رسن که تازه وارد ایران شده بود، بلافاصله در باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا پیگیر موارد مالی خود و موضوع قرارداد خود شود.

 

فوری | بشار رسن برای مذاکرات نهایی وارد باشگاه پرسپولیس شد

فوری | بشار رسن برای مذاکرات نهایی وارد باشگاه پرسپولیس شد

بشار رسن به واسطه عدم دریافتی به موقع مبالغ قید شده در قراردادش اکنون در موقعیتی قرار دارد که می تواند قراردادش را یک طرفه فسخ کند و به تیم دیگری بپیوندد اما به احترام هواداران پرسپولیس و البته حضور این تیم در فینال آسیا، بار دیگر حاضر به مذاکره با مسئولین باشگاه شد و باید منتظر ماند و دید در پایان این جلسه چه اخباری از دل باشگاه پرسپولیس بیرون خواهد آمد.

 

گفته می شود تیم القطر خواهان به خدمت گرفتن بشار رسن است و مسئولین پرسپولیس نیز با این موضوع مشکلی نداشته اند و به آنها اعلام کرده اند مبلغ فسخ قرارداد بشار رسن را بپردازند تا این بازیکن را آزاد کنند.

از طرفی کاپیتان سابق تیم ملی عراق به بشار سن توصیه کرده در پرسپولیس بماند و به خاطر دلارهای بیشتر تیمی که در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد را با تیمی گمنام عوض نکند.

 

البته با سابقه ای که بشار رسن دارد به نظر نمی رسد مشکلی برای ادامه حضور او در پرسپولیس وجود داشته باشد و او هرز چندگاهی با چنین مانورهایی برای نقد کردن سریعتر مطالباتش، تلاش می کند و قصد جدی برای ترک پرسپولیس ندارد.

کلیدواژه : بشار رسنپرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید