کد خبر:4966
پ

افشای قرارداد 10 میلیاردی بشار رسن با پرسپولیس در خبرگزاری فارس

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس با آپشن هایی که در قرارداد خود گنجانده، سالانه رقمی حدود 10 میلیارد تومان از این باشگاه دریافت خواهد کرد. خبرگزاری فارس: یکی از دغدغه های باشگاه پرسپولیس برای فصل جدید حفظ بشار رسن بازیکن عراقی است.بازیکنی که در فصول اخیر یکی از تاثیرگذارترین هافبک های تیمش محسوب می شود. […]

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس با آپشن هایی که در قرارداد خود گنجانده، سالانه رقمی حدود 10 میلیارد تومان از این باشگاه دریافت خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: یکی از دغدغه های باشگاه پرسپولیس برای فصل جدید حفظ بشار رسن بازیکن عراقی است.بازیکنی که در فصول اخیر یکی از تاثیرگذارترین هافبک های تیمش محسوب می شود.

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفت و گوی مفصلی که روز گذشته داشت اشاره کرد که 90 درصد مطالبات قرارداد رسن پرداخت شده است. وی به هواداران این وعده را داد که برای حفظ این بازیکن باشگاه همه تلاش خود را می کند اما با وجود اظهار نظر سرپرست باشگاه پرسپولیس مشخص است که با نرخ ارز امروز حفظ چنین بازیکنی برای فصل آینده سخت خواهد بود.قرارداد این بازیکن عراقی نیز حاوی نکاتی است که در این گزارش به بخشی از آنها اشاره می شود.

طبق پیگیری های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، قرارداد بشار رسن با پرسپولیس با دریافت آپشن های اشاره شده که این بازیکن همه آپشن ها را شامل می شود به رقمی حدود 450 هزار دلار برای یک فصل می رسد.( این رقم با نرخ دلار روز معادل 22 هزار تومان، به رقمی حدود 9 میلیارد و 900 میلیون تومان می رسد.)

«بخشی» از موارد اشاره شده در قرارداد، به شرح زیر است: ( لازم به توضیح است، فارس در زمینه ریز دریافت مطالبات این بازیکن، نظری ندارد و صرفا روایتگر قرارداد است).

* اصل قرارداد این بازیکن، 300 هزار دلار برای یک فصل است.

* بعد از امضای قرارداد و قبولی در تست پزشکی، 20 درصد قرارداد بلافاصله به این بازیکن تعلق می گیرد.

* بازیکن مستحق دریافت 50 هزار دلار پاداش خواهد بود؛ چنانچه در 50 درصد از بازی های لیگ برتر در لیست 18 نفره قرار بگیرد. ( وی تاکنون در بیش از هشتاد درصد بازی ها، در فهرست ۱۸ نفره تیمش حضور داشته است)

* در صورتی که در 40 درصد از مسابقات لیگ برتر در فهرست 14 نفره باشد، 50 هزار دلار پاداش دریافت می کند. (این بازیکن تا قبل از بازی امشب با گل گهر، در بیش از هفتاد درصد دیدارها حضور داشته است)

* در صورت رضایت مدیرعامل از عملکرد بازیکن، 50 هزار دلار به عنوان پاداش پرداخت خواهد شد.

* مطابق با قوانین و مقررات، کلیه مالیات های پرداختی برعهده خود بازیکن خواهد بود.

* در صورت بروز اختلاف، موضوع به فدراسیون فوتبال ایران ارجاع خواهد شد. بدیهی است آرای صادره از سوی کمیته های انضباطی و استیناف برای طرفین قابل اجرا است؛ درصورتی که هر یک از طرفین از آرا متقاعد نشوند، موضوع به فیفا ارجاع می شود.

* قرارداد به دو زبان فارسی و انگلیسی با اعتبار یکسانی تنظیم شده است و کلیه نسخه ها به یک میزان معتبر است.

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس، قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی در فوتبال ایران، به اتفاقی شگفت انگیز تبدیل شده است. قرار گرفتن آپشن هایی در کنار رقم اصلی قرارداد که عمدتا غیرمتعارف و شائبه برانگیز است، ابهامات زیادی را موجب شده است. این اتفاق، جریانی شائبه برانگیز را به وجود آورده که در دو تیم استقلال و پرسپولیس که دارای هواداران گسترده بوده و از بیت المال بهره می برند، نگرانی های گسترده و جدی را دامن زده است.

قرارداد شیخ دیاباته با استقلال و بشار رسن با پرسپولیس و آپشن های عجیب و غیرمتعارف آن، شائبه های گسترده ای را دامن زده که برخی با اصطلاح “ترکمانچای” با آنها مواجه شده اند. در این روزها انتظار می رود که درباره چگونگی انعقاد این قراردادها و آپشن های آن، توضیحات منطقی و قابل قبولی از سوی مسئولان وقت داده شود.

تصاویری از قرارداد رسن با باشگاه پرسپولیس را در زیر می بینید:

کلیدواژه : بشار رسنپرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید