کد خبر:11881
پ

فوری | اعلام پیروزی زودهنگام در انتخابات امریکا توسط ترامپ

دونالد ترامپ دقایقی پیش در مصاحبه با فاکس نیوز خود را پیروز انتخابات معرفی کرد و این در حالیست که هنوز نتایج نهایی انتخابات آمریکا رسماً اعلام نشده و به تائید شورای عالی آمریکا نرسیده است.   نتایج زنده انتخابات آمریکا   فوری | اعلام پیروزی زودهنگام در انتخابات امریکا توسط ترامپ ترامپ که با […]

دونالد ترامپ دقایقی پیش در مصاحبه با فاکس نیوز خود را پیروز انتخابات معرفی کرد و این در حالیست که هنوز نتایج نهایی انتخابات آمریکا رسماً اعلام نشده و به تائید شورای عالی آمریکا نرسیده است.

 

نتایج زنده انتخابات آمریکا

 

فوری | اعلام پیروزی زودهنگام در انتخابات امریکا توسط ترامپ

فوری | اعلام پیروزی زودهنگام در انتخابات امریکا توسط ترامپ

ترامپ که با توجه به نتایج فعلی خود را برنده انتخابات آمریکا خوانده به شدت از شمارش آرای غیرحضوری واهمه دارد و از قبل از شروع انتخابات نیز شائبه تقلب در انتخابات از این طریق را قویاً مطرح کرد و ساعاتی پیش نیز مدعی شده بود ما برنده هستیم مگر اینکه بخواهند با شمارش ارای فیک پستی، نتایج انتخابات را بدزدند!

 

این ادعای ترامپ در حالی مطرح شده که در حال حاضر بایدن  با 66 میلیون رای مردم و ترامپ با 64 میلیون رای در رقابت با یکدیگر قرار دارند و تعداد آرای الکترال قطعی بایدن 238 و تعداد آرای الکترال ترامپ به 218 رسیده است (برنده می بایست به 270 برسد) و با توجه به شمارش آرای حضوری چند ایالت باقیمانده، ترامپ تا اینجا روی کاغذ برنده خواهد شد اما با توجه به نزدیکی آرا اگر بایدن بتواند در دو ایالت پنسیلوانیا و کارولینای شمالی که مجموعاً 36 رای الکترال دارد و رقابت نزدیکی نیز با ترامپ دارد، برنده شود، بایدن برنده قطعی انتخابات آمریکا خواهد شد.

 

در واقع ترامپ با این اظهارات سعی کرده فرار رو به جلو کرده و اگر نتیجه را در دقایق پایانی به واسطه شمارش ارای غیرحضوری از دست داد، این اتفاق را به تقلب در انتخابات نسبت دهد.

 

سخنرانی دقایقی پیش ترامپ در کاخ سفید

نتیجه اعجاب‌انگیز است و ما خود را آماده جشن بزرگ می‌کنیم

?ایالت‌هایی را بردیم که اصلا انتظارش را نداشتیم

?گروهی سعی می‌کنند این پیروزی را کمرنگ نشان دهند، اما در مقابل آنها می‌ایستیم

?ما در انتخابات پیروز شدیم. آن‌ها می‌خواهند تقلب کنند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید