کد خبر:19047
پ

فوری | اعلام آمادگی شبکه 3 و برنامه فوتبال برتر برای برگزاری مناظره جنجالی

سرانجام پس از انتظار چند ساعته در خصوص اینکه آیا مدیران شبکه 3 و برنامه فوتبال برتر با برگزاری مناظره بین رسول پناه و گل محمدی موافقت می کنند یا خیر، آنها پاسخ مثبت به درخواست مهدی رسول پناه دادند.   فوری | اعلام آمادگی شبکه 3 و برنامه فوتبال برتر برای برگزاری مناظره جنجالی […]

سرانجام پس از انتظار چند ساعته در خصوص اینکه آیا مدیران شبکه 3 و برنامه فوتبال برتر با برگزاری مناظره بین رسول پناه و گل محمدی موافقت می کنند یا خیر، آنها پاسخ مثبت به درخواست مهدی رسول پناه دادند.

 

فوری | اعلام آمادگی شبکه 3 و برنامه فوتبال برتر برای برگزاری مناظره جنجالی

فوری | اعلام آمادگی شبکه 3 و برنامه فوتبال برتر برای برگزاری مناظره جنجالی

دقایقی پیش، شبکه سه سیما در پاسخ به نامه مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس، آمادگی خود را برای برگزاری مناظره بین رسول‌پناه و گل‌محمدی اعلام کرد. تا بدین ترتیب 2 تکه از پازل 3 تکه ای مناظره تکمیل شده باشد.

با توجه به شرایط موجود بسیار بعید به نظر می رسد که گل محمدی تمایلی به شرکت در این مناظره داشته باشد چرا که او پیشتر نیز وقتی مجبور به پاسخگویی در مقابل رسول پناه می شد، با ذکر این نکته که به آرامش پرسپولیس فکر می کند و نه پاسخ دادن به ادعاهای رسول پناه، از کنار شفاف سازی در خصوص ابهامات موجود گذشته بود و به نظر می رسد امشب مهدی رسول پناه به تنهایی در خصوص اتهاماتی که به او وارد شده و برخی مواردی که در فایل صوتی لو رفته مطرح شده، توضیحاتی را ارائه خواهد کرد و در بهترین حالت، گل محمدی روی خط تلفنی برنامه فوتبال برتر بدون حضور فیزیکی در استودیو این برنامه، به ادعاهای رسول پناه پاسخ می دهد.

به نظر می رسد امشب شاهد رمزگشایی از جعبه سیاه پرسپولیس در طول دو فصل گذشته باشیم و رسول پناه هم در خصوص اتفاقات رخ داده در دوران مدیریت انصاری فرد و هم در مورد برخی موارد تیم با حضور گل محمدی افشاگری جنجالی خواهد کرد.

 

در واقع این بازی است که گل محمدی آغاز کرده و با تهدید از وزیر برای برکناری مهدی رسول پناه او را بر خلاف میل باطنی اش به سمت استعفا از هیئت مدیره پرسپولیس هدایت کرد و اکنون که سمتی در باشگاه پرسپولیس ندارد، با آسودگی بیشتر می تواند در خصوص پشت پرده بسیاری از اتفاقات در دوران حضورش در پرسپولیس صحبت کند که ممکن است رسول پناه تحریک شده و عصبانی، مواردی را مطرح کند که به قیمت خدشه دار شدن حیثیت حرفه ای گل محمدی تمام شود چرا که رسول پناه معتقد بود افشای فایلها نیز به صورت هدفمند و برای بیرون کردن او از مجموعه پرسپولیس انجام شده و اکنون که چیزی برای از دست دادن ندارد، این احتمال وجود دارد زوایای جدیدی از پشت پرده های ناگفته پرسپولیس را بازگو کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید