کد خبر:12614
پ

فوری | استقلال به پرداخت یک میلیون و سیصد هزار یورو به استراماچونی محکوم شد

سرانجام حکم فیفا در خصوص محکومیت استقلال به پرداخت مطالبات معوق و ضرر و زیان آندرا استراماچونی به باشگاه استقلال رسید و این باشگاه می بایست عددی نزدیک به یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار یورو را به این مربی ایتالیایی بپردازد. آیا اکنون وقت آن نرسیده تا وزیر ورزش شخصاً این مبلغ را […]

سرانجام حکم فیفا در خصوص محکومیت استقلال به پرداخت مطالبات معوق و ضرر و زیان آندرا استراماچونی به باشگاه استقلال رسید و این باشگاه می بایست عددی نزدیک به یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار یورو را به این مربی ایتالیایی بپردازد. آیا اکنون وقت آن نرسیده تا وزیر ورزش شخصاً این مبلغ را از جیبشان به استراماچونی پرداخت کنند؟ چرا که استقلال می توانست با بازگرداندن این مربی به تیم، از خدمات او استفاده کند و با مبلغ کمتری این موضوع را جمع کند اما به سبب وضع قانون عجیب منع حضور خارجی ها در فوتبال ایران، نه تنها در بیت المال صرفه جویی نشد بلکه فشار بیشتری به باشگاه استقلال در این خصوص وارد شد.

 

فوری | استقلال به پرداخت یک میلیون و سیصد هزار یورو به استراماچونی محکوم شد

فوری | استقلال به پرداخت یک میلیون و سیصد هزار یورو به استراماچونی محکوم شد

ادعای مدعی (آندره آ استراماچونی) نسبت به مدعی علیه تا اندازه ای پذیرفته شده است.

?ادعای متقابل از سوی مدعی علیه (باشگاه استقلال) رد شده است.

?مدعی علیه (باشگاه استقلال) موظف است که ظرف مدت 30 روز از انتشار این حکم، مقادیر زیر را به مدعی (استراماچونی) پرداخت کند: 1,354,999.94 یورو بابت جبران خسارت برای نقض قرارداد و علاوه بر آن 5 درصد بهره پس از 29 ژانویه 2020 به این مبلغ اضافه می‌شود.

?هرگونه ادعای مجدد از سوی مدعی (آندره آ استراماچونی) رد می‌شود.

?در صورتی که مبلغ یادشده در بند 3 به همراه بهره و سود یاد شده از سوی مدعی علیه به آندره آ استراماچونی در مدت زمان محدود اعلام شده پرداخت نشود، باید یک دادخواست به کمیته انضباطی فیفا ارائه شود و عدم پرداخت این مبلغ برای یک تصمیم گیری رسمی به این کمیته اعلام شود.

?مدعی باید به مدعی علیه سریعاً اطلاع داده و شماره حساب مورد نظر را برای واریز وجه ارسالی برای آن‌ها ارسال کند، همچنین مدعی باید تمام جزئیات مبالغی که دریافت می‌کند را به قاضی کمیته اطلاع رسانی کند.

?هزینه‌های نهایی فرآیند قضایی این پروند که 10 هزار فرانک سوئیس است باید توسط طرفین به فیفا طبق شرایط زیر پرداخت شود:

?سه هزار فرانک سوئیس باید توسط مدعی (آندره آ استراماچونی) پرداخت شود

?هفت هزار فرانک سوئیس باید توسط مدعی علیه (باشگاه استقلال) پرداخت شود.

منبع: سایت طرفداری

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ابی 12 نوامبر 2020 / 12:27 ب.ظ

    اینم یه بدبختی جدید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید