کد خبر:20993
پ

فوتبالی ها هم علی کریمی را قبول نداشتند | اگر کریمی رای می آورد، انتخابات زیر سوال می رفت

پس از اعلام نتایج انتخابات فدراسیون فوتبال شاید هواداران علی کریمی و تیم پرسپولیس تا حدی از این نتایج شوکه شده باشند اما با نکاهی عمیق تر به روند رسیدن کاندیدای مختلف به این انتخابات به این نتیجه می رسیم که از همان ابتدا نیز مشخص بود علی کریمی شانس کمی برای انتخاب شدن دارد […]

پس از اعلام نتایج انتخابات فدراسیون فوتبال شاید هواداران علی کریمی و تیم پرسپولیس تا حدی از این نتایج شوکه شده باشند اما با نکاهی عمیق تر به روند رسیدن کاندیدای مختلف به این انتخابات به این نتیجه می رسیم که از همان ابتدا نیز مشخص بود علی کریمی شانس کمی برای انتخاب شدن دارد اما نکته قابل تامل در خصوص او ، آرای بسیاری کمی بود که از مجموع 87 رای ممکن به کاندیدای مختلف داده شد به طوری که او تنها توانست 9 رای را از از مجموع 87 رای به خود اختصاص دهد که در قیاس با تبلیغات وسیع و تریبون های زیادی که کریمی نسبت به سایر گزینه ها در اختیار داشت، غیرمنتظره به نظر می رسد.

 

فوتبالی ها هم علی کریمی را قبول نداشتند | اگر کریمی رای می آورد، انتخابات زیر سوال می رفت

فوتبالی ها هم علی کریمی را قبول نداشتند | اگر کریمی رای می آورد، انتخابات زیر سوال می رفت

 

با نگاهی به نفراتی که در انتخابات فوتبال حق رای داشتند به سادگی می توان دریافت که حداقل 10 فرد فوتبالی که همین حالا فوتبال بازی می کنند در این انتخابات حق رای داشتند که عبارت بودند از 10 کاپیتان تیم های ملی فوتبال بانوان و آقایان در رده های ملی مختلف که کریمی حتی نتوانست ده رای این نفرات را به خود اختصاص دهد تا مشخص شود حتی فوتبالی ها نیز به کمپین ضعیف علی کریمی رای منفی دادند چرا که کریمی به دلایل نامشخص از مطرح کردن برنامه های خود و برگزاری مناظره با سایر کاندیدها امتناع کرد و به دلیل نامشخص بودن برنامه های او برای نفراتی که حق رای داشتند به طور طبیعی کمترین رای ممکن را به خود اختصاص داد.

 

کریمی در حالی لابی نکردن را مایه افتخار خود می دانست که ماهیت و ذات انتخابات لابی است چرا که کاندیدای مختلف حتی در سطح انتخابات ریاست جمهوری با سفر به استانهای مختلف و صحبت با مردم و مسئولین آن شهر، وعده ها انتخاباتی زیادی به آنها می دهند تا رای آنها را به دست بیاورند و این رویه به هیچ وجه اشتباه نبوده و نیست و کریمی حتی حاضر نشد برای جمع کردن رای، برنامه های خود را با هیئات فوتبال استان های مختلف در میان بگذارد و حتی مدیران عامل تیمهای لیگ برتری و لیگ دسته یک و دو نیز از برنامه ها علی کریمی بی اطلاع بودند و به همین جهت او تنها توانست رای چند مدیرو مربی و بازیکن با سابقه پرسپولیسی را به خود اختصاص دهد.

 

با توجه به سیاست عجیب کریمی برای رای آوردن در انتخابات، اکنون می توان گفت اگر او رای می آورد ماهیت انتخابات زیر سوال می رفت چرا که در آن صورت، اعضا به برنامه رای نداده بودند و تنها به شخصیت علی کریمی رای داده بودند که انتخابی پر ریسک محسوب می شد چرا که رای دادن به شعارهای عمومی مثل مبارزه با فساد، ففاصله زیادی با طرح های عملیاتی و اجرایی چگونگی رسیدن به این شعارها دارد که کریمی از بازگو کردن آنها امتناع کرد تا اینگونه شکست سنگینی را در عرصه مدیریت کلان فوتبال تجربه کرده باشد.

 

پی نوشت: حتی اگر علی دایی نیز بدون برنامه مشخص پای به کارزار انتخابات می گذاشت و رویه علی کریمی را در مطرح کردن برنامه هایش در پیش می گرفت بدون شک او نیز به سرنوشت کریمی دچار می شد و در انتخابات رای نمی آورد چرا که امروز برنامه حرف اول را در هر انتخاباتی می زند نه اسم و رسم کاندیدا !

دیدگاه کاربران 10 دیدگاه
  • مجید رحمانی 1 مارس 2021 / 12:40 ق.ظ

    من تعجب میکنم که چطور این مطلب اجازه چاپ گرفت چون نویسنده بسیار قلم سبک و ناپخته ای داره چون اصول ابتدایی تحلیل اتفاقات رو ندارن. علی کریمی همان ابتدا هم حاضر به مناظره بودن و حتی اعلام کردن که به شرط زنده بودن حاضر به مناظره هستند نه ضبط و پخش کردن مناظره به صورت ضبط. دوم برادر من وقتی اصول سیاست انتخابات رو نداری چیزی ننویس. در انتخابات رئیس جمهوری رای دهندگان مردم هستن نه نیروهای گماشته در دولت ولی در انتخابات فدراسیونها اعضایی که وعده و وعید پست و یا هزار چیز دیگر گرفتن رای میدن که اگر به نیروهای غیر از خودشون رای بدن احمق هستند. به نظر من آقای کریمی برنده واقعی هستند نه شکست خورده چون هدف در انتخابات امسال فقط حضور یک فرد فوتبالی بود و این شروع ماجراست. باید نشست و دید.

    • حسین 1 مارس 2021 / 8:21 ق.ظ

      هیچکس نمیتونست جلوشو بگیره اگه یه لایو اینستاگرام میذاشت . مگه برای لایو اینستاگرام هم باید از ساترا اجازه میگرفتن ؟ این حرفا چیه . با احترام برای آقای کریمی ولی ایشون حتی حرف زدن عادی هم بلد نیست چه برسه به دانش مدیریت یک مجموعه . اگه مدیریت بلده پس مدیریتباشگاه پرسپولیس بدید دستش چرا نمیدید؟

  • ناشناس 28 فوریه 2021 / 11:16 ب.ظ

    آقای ملکی شما که باید خوشحال باشید که علی کریمی رای نیاورد لطفا اینقدر ادا در نیاورید

  • روز 28 فوریه 2021 / 10:15 ب.ظ

    بقیه کاندیداها عجب برنامه ای دادن همین برنامه ها که شما بهش میبالین فوتبال به این روز افتاده . کدوم برنامه گوگول جان بسوز

  • شهرام 28 فوریه 2021 / 10:13 ب.ظ

    اولا کل جامعه رو فساد گرفته که فوتبال هم از این قائده مستثنی نیست ولی فساد نهادینه شده در مدیریت کشور
    دلایل مختلف داره که دوتا از دلایل مهمش این میتونه باشه
    اول مدیران خائن دوم مزدوران و نویسنده و خبرنگاران
    مزدور و خائنی چون توی نویسنده این مطلب که سرت تو
    اخور حکومت و مدیران دزده!!!ولی این رو بدون و بفهم
    غرش شیران گذشت و عرعر خران هم میگذره!!

  • روز 28 فوریه 2021 / 10:13 ب.ظ

    ملکی خیلی خوشحالی کریمی رای نیاورده.همین شماها هستین که فوتبال رو به فساد کشیدین .کریمی باشرافته نمیتونه به امثال شماها باج بده تا رای بگیره . این انصابات مشخص بوده و خواهد تا زمانیکه امثال شما نون به نرخ روز خورها تو فوتبال هستن

    • ناشناس 1 مارس 2021 / 7:31 ق.ظ

      کریمی شرافت استیل اذین هدایتی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید