کد خبر:37082
پ

فرهاد مجیدی یک قدم تا خرد کردن امپراطوری یحیی در پرسپولیس

تیم فوتبال استقلال تهران شب گذشته توانست با نتیجه 2 بر 0 از سد تیم مس رفسنجان بگذرد تا روند شکست ناپذیری این تیم در لیگ بیست و یکم تا هفته پایانی ادامه داشته باشد.   فرهاد مجیدی یک قدم تا خرد کردن امپراطوری یحیی در پرسپولیس استقلالی ها که دو هفته قبل، قهرمانی خود […]

تیم فوتبال استقلال تهران شب گذشته توانست با نتیجه 2 بر 0 از سد تیم مس رفسنجان بگذرد تا روند شکست ناپذیری این تیم در لیگ بیست و یکم تا هفته پایانی ادامه داشته باشد.

 

فرهاد مجیدی یک قدم تا خرد کردن امپراطوری یحیی در پرسپولیس

استقلالی ها که دو هفته قبل، قهرمانی خود را مسجل کرده بودند، در فصل بیست و یکم رکوردهای زیادی را جا به جا کردند که مهمترین رکوردی که آنها تاکنون به آن رسیده اند، بدون شکست ماندن تا هفته بیست و نهم است. اگر آبی ها بتوانند هفته سی ام در مقابل نفت مسجد سلیمان نیز به پیروزی برسند، به طور همزمان دو رکورد دیگر را خواهند شکست که به نظر می رسد تا سالها هیچ تیمی قادر به تکرار آن نباشد.

استقلال در صورت پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان، به 70 امتیاز در لیگ برتر خواهد رسید. در صورت تحقق این اتفاق آنها به اولین تیم تاریخ فوتبال ایران تبدیل خواهند شد که با 70 امتیاز به قهرمانی لیگ برتر رسیده اند. رکورد قبلی در اختیار یحیی گل محمدی بود که با 67 امتیاز در دو فصل متوالی پرسپولیس را قهرمان کرده بود.

استقلال در صورت نباختن مقابل نفت مسجد سلیمان و کسب یک تساوی نیز رکوردها را جا به جا خواهد کرد چرا که به تیمی تبدیل خواهد شد که با 68 امتیاز (بیشترین امتیاز تیم قهرمان در لیگ برتر) به قهرمانی رسیده و روند شکست ناپذیری اش را تا انتهای لیگ حفظ کرده که از این حیث نه تنها در لیگ برتر ایران بلکه در فوتبال جهان به عنوان یک تیم خاص از آن یاد میشود و جامی موسوم به جام طلایی به این تیم می بایست اهدا شود.

نکته دیگر اینکه در صورت ناکامی تیم های تعقیب کننده در دو هفته پایانی، احتمالاً رکورد بیشترین فاصله امتیازی تیم قهرمان با تیم دوم یا به عبارت بهتر، مقتدرانه ترین قهرمانی هم به تیم استقلال خواهد رسید. در حال حاضر فاصله استقلال با پرسپولیس 13 امتیاز است؛ البته پرسپولیس دو بازی کمتر نسبت به استقلال انجام داده است و نتیجه بازی این تیم مقابل تراکتور مشخص نیست.

بدون شک با ثبت این رکوردهای خارق العاده توسط مجیدی در استقلال، این تیم در رنگینگ جهانی صعود چشمگیری خواهد داشت.

بدین ترتیب مجیدی به شعار معروف خود (من به اینها نمی بازم) عمل کرد و استقلال را به بهترین شکل ممکن پس از چند سال به قهرمانی رساند و مهر پایانی بر امپراطوری یحیی گل محمدی و پرسپولیس در فوتبال ایران زد.

قهرمانی استقلال با این سبک و سیاق به قدری مقتدرانه بود که تحسین دوست و دشمن، و هواداران و پیشکسوتان رقیب و سایر تیمها را هم به همراه داشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید