کد خبر:21126
پ

فرهاد مجیدی نیامده مخالفینش شروع کردند | مجتبی جباری سهم خواه جدید استقلال

در حالی که هنوز چند ساعت بیشتر از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال نمی گذرد، مجتبی جباری هم بازی سابق مجیدی به شدت نسبت به این انتخاب اعتراض کرد.   فرهاد مجیدی نیامده مخالفینش شروع کردند | مجتبی جباری سهم خواه جدید استقلال من مدرک نداشتم بحث حضورم در کادر فنی آقای شفر […]

در حالی که هنوز چند ساعت بیشتر از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال نمی گذرد، مجتبی جباری هم بازی سابق مجیدی به شدت نسبت به این انتخاب اعتراض کرد.

 

فرهاد مجیدی نیامده مخالفینش شروع کردند | مجتبی جباری سهم خواه جدید استقلال

من مدرک نداشتم بحث حضورم در کادر فنی آقای شفر بود ولی دوستان نگذاشتند و با تلاش هایی که کردند اجازه ندادند این اتفاق رخ بدهد. باشگاه متعلق به یکی دو نفر نیست و نمی شود شما چون جایگاه مناسبی در زمان بازیکنی داشته اید، فکر کنید می توانید مربی باشگاه بزرگی مثل استقلال شوید. باشگاه های بزرگ دنیا کم بازیکنان بزرگ ندارند ولی بحث مربیگری کاملا متفاوت است. مربیگری اینطور نیست که با حضور به صورت فیزیکی کار را پیش ببرید. الان اگر من اعلام آمادگی می کنم که در کادر فنی استقلال کار کنم چون برایش تلاش کرده ام. من هیچوقت نخواستم برای دیگران این فضا را تنگ کنم و دوست داشتم اگر اتفاقی رخ می دهد بر اساس توانایی های خودم باشد.

🔹من در این مدت که فوتبالم را کنار گذاشتم سعی کردم از نظر فنی دانش خودم را بالا ببرم و الان که دارم صحبت می کنم این اعتماد به نفس را دارم که بگویم می توانم با حضور در کادر فنی استقلال از نظر فنی به این تیم کمک کنم. انتظار من از هیات مدیره این است که بحث انتخاب سرمربی یک بحث فنی باشد نه بحث این باشد که کمتر باشگاه در دردسر قرار بگیرد چون آن مربی با فضای مجازی ارتباط مناسبی دارد.

🔹وقتی برای نتیجه گرفتن ابعاد زمین را تغییر می دهیم، وقتی نیمکت تیم را طوری بچینیم برای فحش دادن و فشار آوردن به داور، مشخص است که پیشرفت فنی حاصل نمی شود. فضای فوتبال نباید اینطور باشد که مسائل فنی در آن در حاشیه باشد و کسی جرات ورود کردن نداشته باشد. من بازهم می گویم الان فکر می کنم شرایط طوری است که می توانم به استقلال کمک کنم.

🔹فرهاد مجیدی، کسی که هیچوقت فضای کنفرانس مطبوعاتی را تجربه نکرده است و در حساس ترین برهه برای اینکه زمان ماندن خود را در استقلال بیشتر کند، یک جام را از استقلال و هواداران بی نظیرش می گیرد، طوری می خواهند در ذهن هوادار این باور را ایجاد کنند که گزینه ای جز او نیست در حالی که اصلا اینطور نیست. من می توانم خیلی افراد را نام ببرم که هم سطح ایشان هستند و اینکه با فضای مجازی بخواهیم در ذهن هوادار کنیم که استقلال فقط یک گزینه دارد اصلا درست نیست.

دیدگاه کاربران 15 دیدگاه
  • م.ج.ب 3 مارس 2021 / 9:21 ب.ظ

    بنده،بیش از ۴۵سال هست که عاشقانه وبطورجدی مسائل استقلال را پیگیر هستم ،فوتبالی بوده،اکنون پزشک هستم مهره های استقلال امثال خدا بیامرز ناصر خان ،منصور خان و. . . . . از بدو ورود به تاج تا مربیگریشون پیگیر بوده،ولی امروز از انتخاب فرهاد خوشالم،اما فرهاد یک عذر خواهی به هواداران بدهکار است ویدئو از هواداران واقعی استقلال رخصت و اجازه بگیرند و قول بدهند که تحت هیچ شرایطیقصه سال گذشته تکرار نشود.
    بنده به نوبه خود به تیم فرهاد خوشبین هستم.

  • ناشناس 3 مارس 2021 / 8:53 ب.ظ

    تا الان کجا بودی اقای جباری مجیدی انقد وجودشو داشت تو سخت ترین شرایط بیاد به استقلال کمک کنه شما کجا بودی تا الان اقای جباری که الان ادعات داره کون خر میترکونه

    • ناشناس 3 مارس 2021 / 10:18 ب.ظ

      الان اومده اعلام حضور میکنه میگه من حاضرم بیام کمک دیگه ب چ زبونی بگه زمان شفر هم تواست بیاد نزاشتن این اقا فرهاد ک مهلت واسه هیچکی نمیده امد کنار شفر…من کار ب اتاق فکر ک فکری میگفت ندارم چرا این ادم ۴ تا ۵ پیشنهاد رو رد میکنه جز این بود دتدون تیز کرده بود واسه نیمکت استقلال حز این بود فضای مجازیو بر علیه فکری کرده بود اقا اگ راس میگه استقلال مهم واسش پس چرا بعد دربی واس خاطر غرور خودش و مثلا کوچیک نشه زد زیر همه چی جام رو ازمون گرفت ….این اقا مهلت اصلا میده کسی بخاد خودشو نشون بده جایی باشه …زمان بازیکنیش یاد تون رفته دوبار رفت تینو برد حاشیه جام رو از دست دادیم ..

  • بیابی 3 مارس 2021 / 8:41 ب.ظ

    اگه هیچی نگی نمیگن لالی جان هرکی رو دوست داریم بگذارید استقلال آرامش داشته باشه کم دل هواداران رو به خاطر مطامع شخصی خود خون کنید

  • مهدی 3 مارس 2021 / 8:09 ب.ظ

    تو رو خدا خفه شید بگذارید استقلال نفس بکشه طماع های بی شرف دوست داشتی الهامی بشه که کمکش باشی فکر خودتی فقط به خاطر هواداران اگه واقعا استقلالی هستید هیچی نگید

  • سهیل 3 مارس 2021 / 7:47 ب.ظ

    می دونم همچین چیزی اتفاق نخواهد افتاد ولی می گم شاید از طریق سما رسانه ها به گوش مجیدی برسه. ایشون باید اول از هر کاری معذرت خواهی کنه، بابت آخرین گندی که زد. باید تا ابد سر ش جلوی طرفدار پایین باشه و بدونه که اولین کارش باید صاف کردن بدهی جام حذفی باشه. ما ها که نه هیات مدیره رو می شناسیم و نه کاری با اونا داریم. طرف صحبت ما این آقا ست. باید بدونه که ما گذشته رو یادمون نرفته. هر دو باری که با رفتن ش دست ما رو توی پوست گردو گذاشت. اینا چیزهایی هستن که شما ها ، اصحاب رسانه باید روش کار کنین.

    • طاهر 3 مارس 2021 / 9:00 ب.ظ

      ۳ بار تو دوران بازیگری یبار هم تو دوران مربیگری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید