کد خبر:36674
پ

فرهاد مجیدی رکورد دست نیافتنی علی پروین را شکست

پیش از این اعلام شده بود علی پروین در جام آزادگان سابقه ۲۴ بازی متوالی بدون شکست را در کانامه سرمربیگری خود در تیم پرسپولیس دارد اما امروز با تساوی استقلال مقابل سپاهان فرهاد مجیدی رکورد علی پروین را شکست و به مربی ای در تاریخ فوتبال ایران تبدیل شد که ۲۵ هفته متوالی طعم شکست را نچشیده است. […]

پیش از این اعلام شده بود علی پروین در جام آزادگان سابقه ۲۴ بازی متوالی بدون شکست را در کانامه سرمربیگری خود در تیم پرسپولیس دارد اما امروز با تساوی استقلال مقابل سپاهان فرهاد مجیدی رکورد علی پروین را شکست و به مربی ای در تاریخ فوتبال ایران تبدیل شد که ۲۵ هفته متوالی طعم شکست را نچشیده است.

فرهاد مجیدی رکورد دست نیافتنی علی پروین را شکست

بدین ترتیب فرهاد مجیدی با تیم توقف ناپذیرش در فصل جاری که همچنان در صدر جدول قرار دارد، یکی از دست نیافتنی ترین رکوردهای تاریخ فوتبال ایران را به نام خود ثبت کردند و در صورتی که بتوانند بدون شکست، به عنوان قهرمانی برسند، در کنار الهلال عربستان به عنوان جام طلایی خواهد رسید چرا که به تیمی که بدون شکست به قهرمانی در لیگ یک کشور برسد، جام طلایی اهدا می شود. اتفاقی نادر در فوتبال جهان که تنها چند تیم قادر به نایل شدن به آن بوده اند و اگر مجیدی با استقلال به این مهم دست پیدا کنند، احتمالاً تا سالها هیچ تیمی به رکورد آنها نخواهد رسید.
قهرمانی بدون شکست، رکوردی جذاب و ویژه برای هواداران استقلال خواهد بود که تا مدتها می توانند با آن برای هواداران رقیب کری خوانی کنند. آیا مجیدی می تواند این عنوان با ارزش را برای هواداران استقلال به ارمغان بیاورد؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید