کد خبر:33785
پ

فرهاد مجیدی رکورد استراماچونی را شکست

استقلال با پیروزی مهمی که در هفته دهم لیگ‌ برتر بیست‌ویکم مقابل سپاهان اصفهان کسب کرد، ۲۰ امتیازی شد و به صدر جدول تکیه زد. استقلال در فصل‌های اخیر و تا پایان هفته دهم، هیچ گاه نتوانسته این تعداد امتیاز در لیگ برتر جمع‌آوری کند. در ادامه توجه شما را به مقایسه امتیازات مربیان چند […]

استقلال با پیروزی مهمی که در هفته دهم لیگ‌ برتر بیست‌ویکم مقابل سپاهان اصفهان کسب کرد، ۲۰ امتیازی شد و به صدر جدول تکیه زد. استقلال در فصل‌های اخیر و تا پایان هفته دهم، هیچ گاه نتوانسته این تعداد امتیاز در لیگ برتر جمع‌آوری کند. در ادامه توجه شما را به مقایسه امتیازات مربیان چند فصل اخیر استقلال جلب می نمائیم.

 

فرهاد مجیدی رکورد استراماچونی را شکست

فرهاد مجیدی رکورد استراماچونی را شکست

با بررسی عملکرد تیم استقلال در امتیازگیری در ۱۰ بازی نخست در ۵ فصل اخیر، خواهیم دید که لیگ بیست و یکم و شروع آبی‌پوشان با فرهاد مجیدی بهترین شروع استقلال در این سال هاست. آبی‌پوشان در لیگ هفدهم با علیرضا منصوریان، میک مک‌درموت و سپس وینفرد شفر در ۱۰ بازی نخست فقط ۹ امتیاز به دست آوردند.
در لیگ هجدهم شفر آلمانی در ۱۰ بازی ابتدایی خود ۱۴ امتیاز برای استقلال کسب کرد که این رقم هم نشان از عملکردی خوب نداشت. در لیگ نوزدهم آندرا استراماچونی ایتالیایی جهشی بزرگ در روند امتیازگیری استقلال ایجاد کرد و طی ۱۰ بازی نخست خود به ۱۸ امتیاز از ۳۰ امتیاز ممکن رسید. لیگ بیستم محمود فکری بر روی نیمکت استقلال نشست و در ۱۰ بازی ابتدایی ۱۹ امتیاز برای تیم محبوبش به ارمغان آورد، اما او هم سرانجام خوبی روی نیمکت آبی نداشت و جای خود را به فرهاد مجیدی داد.

آمار و ارقام روی کاغذ فرهاد مجیدی و شاگردانش را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی قلمداد می‌کند و هواداران این تیم هم امید زیادی به این فصل بسته اند باید دید آیا روند مثبت سرمربی جوان در استقلال پایدار خواهد ماند یا دوباره شاهد اتفاقات عجیب سال‌های پیش پیرامون این تیم خواهیم بود.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رضا 18 دسامبر 2021 / 8:24 ق.ظ

    فکری هم شکسته بود. اما چی شد؟ مهم تداوم و کیفیت رو به رشده. که هیچکدام نداشتند و‌رکورد استراماچونی تو این زمینه تکه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید