کد خبر:17133
پ

فرمول برد-برد برای همه در بازی استقلال و پرسپولیس | یک مساوی با گل !

در حالی که بسیاری از هواداران دو تیم استقلال و پسپولیس منتظر پیروزی تیم محبوبشان در دربی 94 هستند، به نظر می رسد فرمولی برای این دربی وجود دارد که همه طرفهای ذی نفع با رضایت در نهایت زمین بازی را تکر خواهند کرد و این فرمول، کسب نتیجه مساوی است.   فرمول برد-برد برای […]

در حالی که بسیاری از هواداران دو تیم استقلال و پسپولیس منتظر پیروزی تیم محبوبشان در دربی 94 هستند، به نظر می رسد فرمولی برای این دربی وجود دارد که همه طرفهای ذی نفع با رضایت در نهایت زمین بازی را تکر خواهند کرد و این فرمول، کسب نتیجه مساوی است.

 

فرمول برد-برد برای همه در بازی استقلال و پرسپولیس | یک مساوی با گل !

فرمول برد-برد برای همه در بازی استقلال و پرسپولیس | یک مساوی با گل !

 

 

استقلال

تیم استقلال با تساوی در بازی امروز همچنان در جمع بالانشینان جدول رده بندی لیگ برتر ایران قرار دارد و کادر فنی این تیم و به طور ویژه محمود فکری نیز از زیر فشار روانی این بازی خارج خواهد شد چرا که در صورت شکست در این دربی، احتمال برکناری او پس از چند نتیجه ضعیف دیگر در هفته های بعد وجود داشت. به طور کلی محمود فکری در این دیدار نیازی به به آب و آتش زدن ندارد و احتمالاً با همان شیوه بازیهای قبلی این تیم که فوتبالی واکنش گرا را به نمایش می گذاشت تیمش را روانه میدان خواهد کرد و منتظر اتفاقات بازی می ماند چرا که او بهتر از هر کسی می داند شکست در این بازی احتمالاً به منزله خداحافظی زودهنگام با نیمکت استقلال خواهد بود.

 

پرسپولیس

در تیم پرسپولیس نیز اوضاع چندان مساعد نیست، خروج 4-5 ستاره اصلی پرسپولیس و محرومیت عیسی آل کثیر حسابی دست کادر فنی را برای این دیدار حساس خالی کرده به طوری که  روی کاغذ شانس استقلال برای پیروزی در این مسابقه بیشتر به نظر می رسد و کادر فنی پرسپولیس نیز با بضاعتی که در اختیار دارد، بدش نمی آید به جای پذیرش شکست در این بازی، با تساوی میدان را ترک کند تا هم تیمش وارد بحران نشود و هم از یک دیدا حیثیتی و سنگین با نیمکتی تقریباً خالی سربلند بیرون بیاید. پرسپولیس دو بازی عقب افتاده نسبت به سایر تیمها دارد و در صورتی که بتواند دو بازی باقیمانده ش را با پیروزی پشت سر بگذارد، به یک قدمی استقلال در صدر جدول خواهد رسید؛ پس دلیل زیادی برای به آب و آتش زدن یحیی گل محمدی در این دیدار برای پیروزی وجود ندارد چرا که ممکن است ریسک او منجر به شکست تیمش شود که جمع کردن حواشی ناشی از شکست برای او بسیار سخت خواهد بود کما اینکه احتمال دریافت اولتیماتوم از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس به او نیز افزایش خواهد یافت.

 

کوبل داوری

از روز گذشته که نام رضا کرمانشاهی به عنوان داور دربی 94 مشخص شد، هجمه سنگینی از سوی هر دو تیم نسبت به این انتخاب ایجاد شد و شاید نتیجه تساوی برای دو تیم، ایده آل ترین نتیجه برای داور وسط بازی باشد تا از زیر فشار و هجمه های اخیر که بر رویش بوده خلاص شود.

 

وزارت ورزش

وزارت ورزش به عنوان متولی هر دو تیم استقلال و پرسپولیس نیز بدون شک از تساوی دو تیم استقلال و پرسپولیس در این مقطع خوشحال خواهد شد چرا که مجبو رنیست هزینه های شکست یکی از طرفین را بپردازد. مسلماً هواداران تیم بازنده هجمه سنگینی علیه وزارت ورزش وارد خواهند کرد و تساوی در این دیدار می تواند باقیمانده عمر ریاست سلطانی فر در راس وزارت ورزش را بدون هیاهو تضمین کند.

 

حامد لک – رشید مظاهری

تساوی بدون گل برای هر دو دروازه بان موفق دو تیم یعنی رشید مظاهری و حامد لک نیز پوئن مثبت محسوب می شود چرا که آنها می توانند روند گل نخوردن خود در لیگ را ادامه دهند اگرچه با توجه به شرایط دو تیم اینطور بر می آید که این بازی احتمالاً با تساوی با گل به پایان خواهد رسید تا حوصله هواداران دو تیم نیز سر نرود!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید