کد خبر:9209
پ

فرصت 10 روزه AFC به النصر برای شکایت به استیناف

همانطور که پیشتر اعلام کردیم، جلسه کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص شکایت النصر از پرسپولیس، ظرف 5 دقیقه به پایان رسیده و رای به سود پرسپولیس اعلام شده است. در توضیح این اتفاق نیز سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به ماده 59 آئین نامه انضباطی و برگزاری مسابقات استناد کرده و بدون ورود به […]

همانطور که پیشتر اعلام کردیم، جلسه کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص شکایت النصر از پرسپولیس، ظرف 5 دقیقه به پایان رسیده و رای به سود پرسپولیس اعلام شده است. در توضیح این اتفاق نیز سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به ماده 59 آئین نامه انضباطی و برگزاری مسابقات استناد کرده و بدون ورود به محتوای پرونده، حکم را به سود پرسپولیس صادر کرده است.

 

فرصت 10 روزه AFC به النصر برای شکایت به استیناف

در واقع علت رد اعتراض النصر عربستان رعایت نکردن تشریفات اداری اعتراض بوده است و کمیته انظباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا اصلا به محتوای پرونده ورود نکرده است!

کنفدراسیون فوتبال آسیا این فرصت را به باشگاه النصر داده است که ظرف ۱۰روز اعتراضش به رای را اعلام کند.
در این صورت پرونده شکایت النصر ابتدا به کمیته استیناف afc خواهد رفت و در صورت نتیجه نگرفتن به دادگاه cas شکایت خواهند کرد.

 

بر طبق بند 59.3 نیز به طور واضحی مشخص است که کمیته انضباطی و اخلاق AFC موضوعیت اعتراض النصر را رد نکرده است که اگر این اعتراض درست نبود، در حکم صادره می بایست جریمه ای هم برای النصر در نظر گرفته می شد و رد اعتراض النصر تنها به واسطه طی نکردن سلسله روال اداری صورت گرفته است و نه رد شدن موضوع اعتراض آنها چرا که اصلاً به موضوع اعتراض ورود نشده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید