کد خبر:22093
پ

فرشاد فرجی با قرارداد 2.5 ساله رسماً پرسپولیسی شد

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، فرشاد فرجی مدافع پدیده خراسان صبح امروز با حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس، قرارداد 2.5 ساله خود با این باشگاه را امضا کرد تا رسماً به جمع شاگردان یحیی گل محمدی بپیوندد.   فرشاد فرجی با قرارداد 2.5 ساله رسماً پرسپولیسی شد فرجی که از ابتدای فصل […]

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، فرشاد فرجی مدافع پدیده خراسان صبح امروز با حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس، قرارداد 2.5 ساله خود با این باشگاه را امضا کرد تا رسماً به جمع شاگردان یحیی گل محمدی بپیوندد.

 

فرشاد فرجی با قرارداد 2.5 ساله رسماً پرسپولیسی شد

فرشاد فرجی با قرارداد 2.5 ساله رسماً پرسپولیسی شد

فرجی که از ابتدای فصل مدنظر پرسپولیس قرار داشت به سبب قرارداد داشتن با شهرخودرو نتوانست از ابتدای فصل به پسپولیس بپیوندد و مدیران شهرخودرو که دیگر با نام پدیده باید آنها را صدا زد با زرنگی از این بازیکن درآمدزایی کردند و در حالی که یک نیم فصل به پایان قرارداد فرجی با پدیده باقی مانده بود او را در ازای دریافت مبلغی به عنوان مبلغ رضایتنامه به پرسپولیس فروختند. گفته می شود فرشاد فرجی خودش مبلغ رضایتنامه به پدیده را پرداخت کرده است تا بتواند بند فسخ قراردادش را فعال کرده و به پرسپولیس بپیوندد.

باشگاه پرسپولیس در هفته جاری منتظر جواب استعلام فسخ قرارداد فرجی با پدیده بود و امروز پس از مثبت اعلام شدن و قانونی بودن فسخ قرارداد فرجی با پدیده، این بازیکن از جمع شاگردان رحمتی جدا شد تا به پرسپولیس بپیوندد.

پیشتر سرمربی پدیده اعلام کرده بود هیچ یک از بازیکنانش را نخواهد روخت اما فرجی خودش با پرداخت مبلغ رضایتنامه ش، بند فسخ قراردادش را فعال کرد و از این تیم جدا شد.

شماره پیراهن فرجی در پرسپولیس 3 خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید