کد خبر:21185
پ

فراز کمالوند در جلسه معارفه فرهاد مجیدی شرکت کرد + عکس

علی رغم اعلام باشگاه شاهین بوشهر، فراز کمالوند در جلسه معارفه فرهاد مجیدی و کادر جدیدش در اولین جلسه تمرینی امروز شرکت کرد تا مشخص شود احتمال حضور او به عنوان مدیر فنی استقلال بالا است و احتمالاً او یا به صورت توافقی یا فسخ یک طرفه از شاهین بوشهر جدا خواهد شد.   فراز […]

علی رغم اعلام باشگاه شاهین بوشهر، فراز کمالوند در جلسه معارفه فرهاد مجیدی و کادر جدیدش در اولین جلسه تمرینی امروز شرکت کرد تا مشخص شود احتمال حضور او به عنوان مدیر فنی استقلال بالا است و احتمالاً او یا به صورت توافقی یا فسخ یک طرفه از شاهین بوشهر جدا خواهد شد.

 

فراز کمالوند در جلسه معارفه فرهاد مجیدی شرکت کرد + عکس

فراز کمالوند در جلسه معارفه فرهاد مجیدی شرکت کرد + عکس

تا اینجای کار حضور بهزاد غلامپور به عنوان مربی دروازه بان ها، مولایی به عنوان بدنساز تیم و دانشیار به عنوان آنالیزور در کادر فنی جدید استقلال قطعی شده و با توجه به انصراف پیروز قربانی به نظر می رسد مجیدی نیاز به یک دستیار فنی دیگر  در تیمش دارد که از صالح مصطفوی و فریدون زندی به عنوان دستیاران بعدی مجیدی در استقلال یاد می شود.

 

گفتنیست با عدم حضور پرویز مظلومی در تمرین امروز استقلال مشخص شد او نیز از سمتش به عنوان سرپرست تیم کنار خواهد رفت و احتمالاً فرزاد مجیدی در سمت سرپرستی استقلال ایفای نقش خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید