کد خبر:8977
پ

فدراسیون فوتبال چطور سر فیفا کلاه گذاشت | به تاج می توان اعتماد کرد؟

اظهارات مهدی تاج در آخرین اظهار نظر خود در خصوص پرونده شکایت النصر از پرسپولیس حواشی زیادی به وجود آورده است اما شاید باید به افکار عمومی حق داد که چندان به صحبتهای تاج اعتماد نکنند چرا که در زمان او اتفاقات مختلفی رخ داد که به واسطه همین اتفاقات، مردم به سختی می توانند […]

اظهارات مهدی تاج در آخرین اظهار نظر خود در خصوص پرونده شکایت النصر از پرسپولیس حواشی زیادی به وجود آورده است اما شاید باید به افکار عمومی حق داد که چندان به صحبتهای تاج اعتماد نکنند چرا که در زمان او اتفاقات مختلفی رخ داد که به واسطه همین اتفاقات، مردم به سختی می توانند به او اعتماد کنند.

 

فدراسیون فوتبال چطور سر فیفا کلاه گذاشت | به تاج می توان اعتماد کرد؟

فدراسیون فوتبال چطور سر فیفا کلاه گذاشت | به تاج می توان اعتماد کرد؟

حتماً در جریان اتفاقاتی که برای کنار گذاشتن مهدی تاج از فدراسیون فوتبال به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان رخ داد قرار گرفته اید که چطور او با راپورت موضوع به AFC و فیفا توانست مانع از اینکار شود و این در حالی بود که کیست که نداند، فدراسیون فوتبال ظاهراً و روی کاغذ مستقل است اما در عمل دولتی است و بدون اجازه وزارت ورزش، هیچ اتفاقی در فوتبال ایران رخ نمی دهد و در نهایت نیز رئیس فدراسیون فوتبال با حکم وزارت ورزش معتبر می شود.

سالهاست که با سندسازی برای تیم های باشگاهی برای AFC ، باشگاه های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را حرفه ای و عاری از بدهی اعلام کرده ایم و در بزرگترین رسوایی تاریخ فوتبال ایران نیز با ترجمه غلط عامدانه اساسنامه فدراسیون فوتبال، فیفا را به سمتی بردیم که فوتبال ایران را به مرز تعلیق پیش بردیم.

 

اگر از اعتراف محمدرضا خلعتبری در خصوص همکاری کفاشیان در دستکاری تاریخ قراردادش با پرسپولیس و همچنین ابهامات فراوان در خصوص قرارداد نکونام با استقلال و همچنین ماجرای جنجالی قرارداد طارمی نیز بگذریم و همچنان نیز مشخص نباشد نحوه همکاری حسین هدایتی و پرداخت های او به فدراسیون فوتبال چگونه بوده و از ماجرای پاداش های جام جهانی نیز بگذریم، نمی توان چشمان را بر روی تناقض در اساسنامه فارسی و انگلیسی فدراسیون فوتبال گذشت و همین مورد است که باعث می شود گمانه زنی ها در خصوص ماجرای ثبت قرارداد بازیکنان پرسپولیس نیز افزایش پیدا کند چرا که با این حجم از تخلفات، اساساً دیگر هیچ اعتمادی به فدراسیون فوتبال وجود ندارد.

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 7 اکتبر 2020 / 6:47 ب.ظ

    خداکنه بعداز این مردک دروغگو روحانی پینوکیو حداقل بعدی عدل علی را در کشور پیاده کند چیزی که 42 سال است منتظرش هستیم!!!!! حداقل زمان پهلوی عدل علی پررنگ تر بود! هرچه باشه فوتبال کثیف نبود. میترسیم 1400 نفربعدی از پینوکیو دماغ درازتر باشه!!! همه فوتبال ایران اول مدیون تیمسار خسروانی پایه گذار ورزش فوتبال به شکل رسمی در ایران و بعد مدیون تاج بزرگ هستند. تصور کنید آن دو قهرمانی و دو نایب قهرمانی و چندین مقام سوم و جهارم آسیایی تاج نمی آورد! آیا هنوز سهمیه ایران چار تیم بود و اگرهم بود اعتبار و عظمت فوتبال ایران در آسیا اینقدر بود و راه برای سایر تیمها باز میشد که در رنکینگ خودی نشان بدهند!؟؟ پس احترام بگذارید((تاج))

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید