کد خبر:25897
پ

فتح باب جدید در کمیته انضباطی | درگیری لفظی مشکلی ندارد!

دیشب در برنامه فوتبال برتر حسن زاده رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روی خط آمد تا در خصوص دلیل اینکه چرا پیش از دربی رای بازی جنجالی سپاهان و پرسپولیس اعلام نشد توضیحاتی ارائه کند. فتح باب جدید در کمیته انضباطی | درگیری لفظی مشکلی ندارد! استقلالی ها معتقد بودند رای این بازی باید پیش […]

دیشب در برنامه فوتبال برتر حسن زاده رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روی خط آمد تا در خصوص دلیل اینکه چرا پیش از دربی رای بازی جنجالی سپاهان و پرسپولیس اعلام نشد توضیحاتی ارائه کند.

فتح باب جدید در کمیته انضباطی | درگیری لفظی مشکلی ندارد!

استقلالی ها معتقد بودند رای این بازی باید پیش از دربی اعلام می‌شد تا سرخ ها احتمالا با یکی دو محروم به مصاف آبی‌ها می‌رفتند.

اما حسن زاده در گفت‌و گوی دیشب خود به نوعی به نوعی رای احتمالی پرونده این بازی را مشخص کرد.

رئیس کمیته انضباطی ضمن اشاره به اینکه باید به تیم ها زمان داد تا در خصوص موارد مختلف از خودشان دفاع کنند گفت: «من از دوستان می‌پرسم کدام بازیکن مشخص باید محروم می‌شد؟ در درگیری‌های رخ داده نیروی انتظامی و مربیان دو تیم اجازه درگیری فیزیکی به بازیکنان دو تیم را ندادند و تنها درگیری‌های لفظی بود که اتفاق افتاد.»

طبق گفته های حسن زاده پیش بینی می‌شود که کمیته انضباطی محرومیتی برای بازیکنان پرسپولیس و سپاهان در نظر نگیرد و احتمالا جریمه مالی برای برخی از افراد حاضر در درگیری در نظر گرفته خواهد شد. ضمن اینکه احتمالا از دخالت موثر کریم باقری هم تقدیر خواهد شد.

پی نوشت: البته این صحبتهای حسن ازده به نوعی سرپوش بر روی اهمال کمیته انضباطی در این پرونده است چرا که در پرونده دیگر (حواشی انتهای بازی پرسپولیس و سایپا فصل هجدهم) که زد و خورد طرفین هم وجود داشت، آقایان تنها به جریمه نقدی و درج در پرونده بسنده کردند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید